Το Volkswagen Polo διατίθεται με το νέο ντίζελ 1.4 TDI απόδοσης 75 ίππων στην αρχική του έκδοση (διαβάστε εδώ τη δοκιμή), ο οποίος του ταιριάζει πολύ καλά και δε μειονεκτεί κάπου σημαντικά έναντι του ισχυρότερου Polo 1.4 TDI 90 PS. O 1.400άρης πετρελαιοκινητήρας των 75 ίππων διαθέτει πλούσια ροπή της τάξεως των 210 Nm από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., επιταχύνει σβέλτα το μικρό VW τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, καταναλώνει 3,6 λτ/100 χλμ. πετρέλαιο και εκπέμπει 94 γρ./χλμ. CO2.
Στα θετικά στοιχεία του Volkswagen Polo ανήκουν η καλή ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού και η απροβλημάτιστη εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων. Ωστόσο, στην αρχική έκδοση απουσιάζει το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και αποτελείται από σκληρό πλαστικό. Από πλευράς χώρων είναι σε θέση να μετακινήσει 4 επιβάτες με καλές ανέσεις, προσφέροντας για τις αποσκευές τους 280 λίτρα. Στο δρόμο το Polo είναι άνετο μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του και παρουσιάζεται ασφαλές και ουδέτερο σε κάθε διαδρομή, καθώς και εύκολο στους χειρισμούς στην πόλη.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός και ράδιο CD.
Τιμή από: 14.800 ευρώ, Τεκμήριο: 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 84,6 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.422 κ.εκ., Ισχύς: 75/3.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 210/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 94 γρ./χλμ.