Η Mustang GT4, που παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA 2016 στο Λας Βέγκας, σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και τη Multimatic Motorsports για να συμμετέχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το IMSA Continental Tire Sports Car Challenge, το Pirelli World Challenge GTS/GT4, και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT4. Είναι εμπνευσμένη από τη Ford Shelby GT350R-C που κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA Continental Tire Sports Car Challenge μόλις τον περασμένο μήνα.
Η Mustang GT4 φορά τον ατμοσφαιρικό, αγωνιστικό κινητήρα επόμενης γενιάς 5.2 λτ. V8, προσαρμοσμένο για αγώνες GT4. Ο αγωνιστικός κινητήρας εξελίχθηκε, δοκιμάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με τη Roush Yates Engines. Ένα πανάλαφρο, συμπαγές εξατάχυτο κιβώτιο Holinger με μοχλούς αλλαγών στο τιμόνι προσφέρει αγωνιστική αξιοπιστία με πνευματικό σύστημα για γρήγορες, αλλαγές σχέσεων.Ο κινητήρας της GT4 φέρει επίσης σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, αγωνιστικό διπλό συμπλέκτη και βολάν της ZF.
Επίσης, η Mustang GT4 εφοδιάζεται με αποσβεστήρες Dynamic Suspension Spool Valve (DSSV™), αντιστρεπτικές δοκούς και πίσω βραχίονες βάσης της Multimatic, με σφυρήλατες ζάντες 18 ιντσών της Forgeline και με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo.
Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις της Mustang GT4 περιλαμβάνουν πίσω αεροτομή σχεδιασμένη με βάση την εμπειρία από το αγωνιστικό πρόγραμμα Ford GT, εμπρός splitter, καπό με αεραγωγούς, σπόιλερ στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα και πίσω διαχύτη.
Στο εσωτερικό, η Mustang GT4 φέρει roll cage προδιαγραφών FIA και αγωνιστικού τύπου σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC.