Το νέο Hyundai i20 διαθέτει πολλές αλλαγές και βελτιώσεις σε κάθε επίπεδο (διαβάστε εδώ τη δοκιμή). Αρχικά, τις πρώτες εντυπώσεις κερδίζει με την κομψή του σχεδίαση, δίχως να καταφεύγει σε περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού και δείχνει ισορροπημένο. Το εσωτερικό του παρουσιάζεται μοντέρνο, με προσεγμένη εργονομία, ενώ σε επίπεδο κατασκευής αποπνέει στιβαρότητα και δείχνει προσεγμένο. Για πρώτη φορά σε μικρό Hyundai έγινε χρήση λεπτού μαλακού υλικού στο ταμπλό, το οποίο ωστόσο δεν φτάνει τα επίπεδα ανταγωνιστικών μοντέλων. Στα συν είναι οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (326 λτ.).
Στο δρόμο είναι ισορροπημένο και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτησή του δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πλέει ή να εμφανίζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Παράλληλα, εμφανίζει χαμηλό θόρυβο κατά την κύλιση και η άνεση κατά τη διέλευση από τις ανωμαλίες των δρόμων δεν είναι κορυφαία αλλά δεν ενοχλεί. Βελτιωμένη είναι και η αίσθηση του τιμονιού, όμως όσο αυξάνεται η ταχύτητα βαραίνει σχετικά απότομα και με τεχνητό τρόπο. Όσον αφορά τον ντίζελ κινητήρα των 1.1 λτ., παρουσιάζει ελάχιστους κραδασμούς κυρίως στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, ωστόσο από εκεί και πάνω δεν ενοχλεί χάρη και στην προσεγμένη ηχομόνωση. Θετική είναι η ελαστικότητα του κινητήρα και το τράβηγμα στους αστικούς ρυθμούς κατά τις επιταχύνσεις εν κινήσει και μόνο σε πιο γρήγορες ταχύτητες κάνει αισθητή την χαμηλή του απόδοση.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, a/c και ράδιο CD.
Τιμή από: 13.200 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 87,3 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.120 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 180/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 16,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 97 γρ./χλμ.