Η Mercedes-AMG διευρύνει την γκάμα του εντυπωσιακού κουπέ μοντέλου της GT, προσθέτοντας την πιο σκληροπυρηνική έκδοση GT R, η οποία είναι ελαφρύτερη, ισχυρότερη και με πολλές ακόμα αλλαγές σε σχέση με την μέχρι πρότινος κορυφαία GT S.
Εξωτερικά απέκτησε ακόμα πιο αγριεμένη εμφάνιση με αγωνιστικά χαρακτηριστικά, μοιάζοντας σαν μια πολιτική έκδοση της αγωνιστικής GT3. Εκτός από το αποκλειστικό για την έκδοση αυτή πράσινο χρώμα «AMG green hell magno», ξεχωρίζει από τη νέα μάσκα, τα φαρδύτερα φτερά από ανθρακόνημα, τον εμπρός προφυλακτήρα με τη μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, το σπόιλερ και τη μεγάλη πίσω αεροτομή. Παράλληλα πολλές αλλαγές έχουν γίνει και κάτω από το αμάξωμα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής.
Επίσης, η Mercedes-AMG GT R εφοδιάζεται με νέο σύστημα εξάτμισης, το οποίο εκτός από το ότι προσφέρει πιο αγωνιστικό ήχο, είναι και ελαφρύτερο κατά 5,9 κιλά από εκείνο της GT S. Για την επαφή με το οδόστρωμα φροντίζουν οι 19 ιντσών ζάντες εμπρός με ελαστικά 275/35 και οι 20 ιντσών πίσω με ελαστικά 325/30.
Κάτω από το μακρύ και μυώδες εμπρός καπό της Mercedes-AMG GT R φιλοξενείται ο V8 Biturbo κινητήρας των 4.0 λτ. με ανεβασμένη ισχύ στους 585 ίππους και 700 Nm ροπής (έναντι 510 PS και 650 Nm η GT S). Σε συνδυασμό με το τροποποιημένο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα (-0,2 δλ.) και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 318 χλμ./ώρα. Να σημειώσουμε ακόμα, ότι εκτός από ισχυρότερη, η Mercedes-AMG GT R είναι και ελαφρύτερη κατά 90 κιλά (1.554 κιλά) από την GT S.
Για ακόμα πιο σπορ δυναμική συμπεριφορά, η Mercedes-AMG GT R εφοδιάζεται στάνταρ με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ ο άξονας της μετάδοσης είναι κατασκευασμένος από ανθρακόνημα και με βάρος 13,8 κιλών είναι περίπου κατά 40% ελαφρύτερος. Προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν και κεραμικά δισκόφρενα, τα οποία ζυγίζουν 16,7 κιλά λιγότερα.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: