Η Mercedes αποκαλύπτει το νέο σπορ SUV μοντέλο της GLE Coupe, στοχεύοντας απευθείας στη BMW X6 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2008, ενώ φέτος τον Ιούνιο παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά. Ο νέος ομοεθνής αντίπαλος από το στρατόπεδο της Mercedes με το αμάξωμα διαστάσεων MxΠxΥ: 4.900×2.003×1.731 χλστ. και με μεταξόνιο 2.915 χλστ., ακολουθεί αντίστοιχη σχεδιαστική φιλοσοφία με εκείνη της X6, με μυώδες εμπρός άκρο, οροφή με έντονη κλίση προς τα πίσω και τύπου κουπέ τελείωμα με μικρό σε μήκος πίσω καπό και ενσωματωμένη αεροτομή. Σε συνδυασμό και με τις θηριώδεις ζάντες AMG διαμέτρου 21 ιντσών με ελαστικά 275/45 εμπρός και 315/40 πίσω ή με τις ακόμα μεγαλύτερες 22άρες ζάντες με ελαστικά 285/40 και 325/35 δείχνει σίγουρα εντυπωσιακή, ωστόσο δεν έχει την κομψότητα των υπολοίπων νεότερων Mercedes (A-Class, CLA-Class, C-C-lass, S-Class).
Περνώντας στο εσωτερικό της GLE Coupe, συνδυάζεται η πολυτέλεια με σπορτίφ στοιχεία και είναι σαφώς πιο δυναμικό σχεδιαστικά από των υπολοίπων SUV μοντέλων της Mercedes, ενώ το ίδιο ταμπλό ενδέχεται να υιοθετηθεί και στην επερχόμενη ανανεωμένη M-Class/GLE.
H GLE Coupe εφοδιάζεται με μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC και το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC των 9 ταχυτήτων, με τη ροπή να μοιράζεται σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων στις εκδόσεις GLE 350 d και GLE 400 και σε 40:60 στην κορυφαία έκδοση GLE 450 AMG Coupe για πιο σπορτίφ δυναμικά χαρακτηριστικά. Για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη η ανάρτηση AIRMATIC με συνεχώς μεταβαλλόμενο σύστημα απόσβεσης ADS Plus. Επίσης εφοδιάζεται με το ACTIVE CURVE SYSTEM, το οποίο μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Ακόμα, εξοπλίζεται με το DYNAMIC SELECT, με τις επιλογές INDIVIDUAL, COMFORT, SLIPPERY, SPORTκαι SPORT+ που επιλέγονται μέσω του χειριστηρίου στην κεντρική κοσνόλα.
Στους κινητήρες, αρχική επιλογή αποτελεί ο ντίζελ V6 3.0 λτ. (GLE 350 d) απόδοσης 258 ίππων και 620 Nm ροπής, κατόπιν υπάρχει ο βενζίνης V6 3.0 λτ. (GLE 400) ισχύος 333 ίππων και 480 Nm ροπής και στην κορυφή τοποθετείται η GLE 450 AMG με τον 3.0 λτ. V6 απόδοσης 367 ίππων και 520 Nm ροπής. Αργότερα θα προστεθεί και ισχυρότερη έκδοση GLE 63 AMG με τον 5.5 λτ. V8 απόδοσης κοντά στους 570 ίππους, προκειμένου να ανταγωνιστεί τη BMW X6 M.