Την πρώτη επίσημη εμφάνισή τους κάνουν οι νέες κορυφαίες εκδόσεις BMW X5 M και Χ6 Μ με τα άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά και την υψηλή πολυτέλεια συνδυασμένα σε ιδανικές αναλογίες. Τόσο η Sports Activity Vehicle X5 M όσο και η Sports Activity Coupe Χ6 Μ ξεχωρίζουν εξωτερικά από τους πιο μυώδεις προφυλακτήρες με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά, τους αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, τους M καθρέπτες, τις τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων, το πίσω σπόιλερ (στην X6 M) και τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών ή προαιρετικά των 21 ιντσών με ελαστικά 285/35 εμπρός και 325/30 πίσω.
Αλλαγές υπάρχουν και στο πολυτελέστατο και δυναμικό εσωτερικό με τις επενδύσεις δέρματος σε κάθε επιφάνεια, τον M επιλογέα ταχυτήτων και τιμόνι και τα τμήματα από αλουμίνιο και ανθρακόνημα. Εντυπωσιακά είναι και τα τύπου μπάκετ καθίσματα με τις πολλαπλές ρυθμίσεις.
Την κίνηση των BMW X5 M και Χ6 Μ αναλαμβάνει το V8 4.4 λτ. M TwinPower Turbo μηχανικό σύνολο απόδοσης 575 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής στις 2.200 σ.α.λ., το οποίο εκτοξεύει τα βαριά αμαξώματα των 2.275 και 2.265 κιλών αντίστοιχα. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε μόλις 4,2 δλ. σε αμφότερα τα μοντέλα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα (280 χλμ./ώρα με το M Driver’s Package). Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 11,1 λτ./100 χλμ. και 258 γρ./χλμ. Η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου Steptronic κιβωτίου και της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης xDrive, η οποία ανάλογα τις συνθήκες στέλνει έως το 100% της ροπής στον εμπρός ή πίσω άξονα.
Επιπλέον, οι νέες BMW X5 M και Χ6 Μ εφοδιάζονται με πίσω αερανάρτηση, με πιο σφιχτά και χαμηλά ελατήρια, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε τρία επίπεδα (COMFORT, SPORT και SPORT+) και με ρυθμίσεις στο σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς DSC που επιτρέπει μέχρι και ελεγχόμενο ντριφτάρισμα.