Η Alfa Romeo ετοιμάζει μια προϊοντική επίθεση τα αμέσως επόμενα χρόνια, η οποία ξεκίνησε με το λανσάρισμα της Giulia μέσα στη φετινή χρονιά και θα συνεχιστεί με τουλάχιστον 8 νέα μοντέλα μέχρι το 2021. Η προϊοντική αυτή επίθεση στόχο έχει να ισχυροποιήσει τη μάρκα έναντι κυρίως του γερμανικού premium ανταγωνισμού και, γιατί όχι, εάν επιβεβαιωθούν οι φήμες, να την κάνει πιο ελκυστική στα μάτια ενός νέου επενδυτή. Σήμερα, σας παρουσιάζουμε τις 5 πρώτες χρονικά (μέχρι το 2019) και πιο σημαντικές από αυτές τις νέες Alfa Romeo, βασιζόμενοι στις πιο πρόσφατες πληροφορίες και φωτογραφίες που έχουμε στα χέρια μας. Δείτε εδώ το πλήρες πλάνο νέων μοντέλων της Alfa Romeo μέχρι το 2021.
Νέα Giulietta
Η επόμενη Alfa Romeo Giulietta θα είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία, αφού αναμένεται να μας φέρει μια μεγάλη καινοτομία στη μικρομεσαία κατηγορία, αυτή της πίσω κίνησης, τονίζοντας τον σπορτίφ χαρακτήρα της. Με αυτό τον τρόπο η επόμενη Giulietta θα διαφοροποιηθεί από οποιονδήποτε άλλο ανταγωνιστή της, από τη στιγμή μάλιστα που η BMW θα φέρει την επόμενη Σειρά 1 με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Με βάση τις πληροφορίες που έχουμε σήμερα στα χέρια μας, η Alfa Romeo θα βασίσει τη νέα Giulietta πάνω σε μια μικρότερη έκδοση της πλατφόρμας της Giulia, χαρίζοντας στη μικρομεσαία Alfa κάτι από την αύρα της μεγαλύτερης «αδελφής» της. Η πλατφόρμα αυτή είναι πισωκίνητη, ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης.
Διαβάστε ακόμα: Alfa Romeo Giulia με εκπτώσεις έως 3.000 ευρώ
Σχεδιαστικά, όπως μπορούμε να δούμε στις πρώτες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες, η νέα Giulietta δεν αποκλείεται να ενσωματώσει τις γραμμές της Stelvio και της Giulia, σε ένα φυσικά πιο κόμπακτ αμάξωμα. Το εάν οι εικόνες αυτές έχουν και δόση από την πραγματικότητα, θα το γνωρίζουμε μέσα στην επόμενη διετία, όταν και είναι προγραμματισμένη η άφιξη της νέας Giulietta.
Giulia Sportwagon
Με τη νέα στέισον Giulia, η οποία θα φέρει πιθανότατα την ονομασία «Sportwagon», η Alfa Romeo θα στοχεύσει στο ευρωπαϊκό κοινό το οποίο ζητά μεσαία στέισον, εξ ου και το ποσοστό 42% επί των πωλήσεων της κατηγορίας στην Ευρώπη.
Ως προς τη σχεδίασή της, αυτή αναμένεται να βασιστεί πάνω στη σεντάν Giulia και στη φωτογραφία που σας παρουσιάζουμε, μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση για το πώς μπορεί να είναι το αμάξωμά της. Εδώ, οι αλλαγές έρχονται στο πίσω μέρος όπου η οροφή θα τραβηχτεί προς τα πίσω και θα πέσει κάθετα πάνω στα φώτα, ώστε να δημιουργήσει τον μεγαλύτερο και πιο πρακτικό χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου.
Δείτε ακόμα: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 300ρίζει
Φυσικά, τα μοτέρ της θα προέλθουν από τη σεντάν Giulia και έτσι αναμένουμε τους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel από 2,0 και 2,2 λίτρα αντίστοιχα, αλλά και την έκδοση Quadrifoglio με 510 άλογα, που θα μας φέρει ένα από τα πιο εκρηκτικά στέισον της εποχής.
Stelvio
Η νέα Stelvio είναι έτοιμη να λανσαριστεί στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο 2017, όντας η δεύτερη ολοκαίνουργια Alfa Romeo που θα δούμε στη νέα εποχή της εταιρείας μετά την Giulia.
Πρόκειται για το πρώτο SUV της Alfa, το οποίο με μήκος στα 4,68 μέτρα, τοποθετείται στη μεσαία κατηγορία. Προς το παρόν, η ιταλική φίρμα μας έχει δείξει φωτογραφίες μόνο της top έκδοσης Quadrifoglio, η οποία προσφέρει στο στρογγυλεμένο αμάξωμα της Stelvio πιο δυναμικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, μαρσπιέ με ανθρακονήματα, καπό με αεραγωγούς, αεροτομή πίσω, διαχύτη, τέσσερεις απολήξεις των εξατμίσεων κ.λπ.
Στο πεδίο των κινητήρων, τα μοτέρ προέρχονται από τη Giulia και σε ό,τι αφορά στη Stelvio Quadrifoglio, εδώ συναντούμε τον αλουμινένιο V6 Bi Turbo των 2,9 λίτρων με 510 άλογα και αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο. Θα υπάρχει επίσης ο 2λιτρος turbo βενζίνης των 280 ίππων, ενώ αναμένουμε και τις επίσημες ανακοινώσεις για τα diesel (2,2 λίτρων).
Διαβάστε ακόμα: H Stelvio χαιρετά τους Γερμανούς μέσα στο σπίτι τους
Επιπλέον των παραπάνω, η Stelvio Quadrifoglio είναι τετρακίνητη και διαθέτει το νέο σύστημα Alfa DNA Pro, με 4 προγράμματα λειτουργίας (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency και Race) για το set-up της. Η λειτουργία της τετρακίνησης ορίζει ότι υπό «κανονικές» συνθήκες η ροπή στέλνεται πίσω, με το σύστημα να στέλνει άμεσα ροπή και στους εμπρός τροχούς όταν απαιτείται.
Μαζί με το ιδανικό ζύγισμα ανά άξονα 50:50 και την χρήση ανθρακονήματος και αλουμινίου σε διάφορά τμήματά της, η νέα Stelvio Quadrifoglio υπόσχεται κορυφαία οδηγικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.
Stelvio XL
Εκτός της Stelvio, η Alfa Romeo θα λανσάρει το 2019 τη νέα μεγαλύτερη έκδοση αμαξώματος του πρώτου SUV της, η επίσημη ονομασία του οποίου δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή. Στόχος είναι η εταιρεία να ανταγωνιστεί τα μεγαλύτερα SUV των BMW, Audi και Mercedes (X5, Q7 και GLE αντίστοιχα), αλλά και να απευθυνθεί στην αγορά της Αμερικής, όπου τα SUV μεγάλων διαστάσεων έχουν μεγάλη εμπορικότητα.
Για την κατασκευή της νέας μεγάλης Stelvio η μαγιά υπάρχει και ακούει στο όνομα «Maserati Levante». Πρόκειται για το πρώτο SUV της Maserati, το οποίο έτσι κι αλλιώς έχει χτιστεί πάνω σε μια μακρύτερη εκδοχή της πλατφόρμας των Alfa Romeo Giulia/Stelvio, φθάνοντας στα 5 μέτρα μήκος. Σε αυτό το μήκος θα έρθει και η εκδοχή της Alfa.
Διαβάστε ακόμα: Οι Γερμανοί ψηφίζουν Alfa Romeo Giulia!
Στο πεδίο των κινητήρων, η νέα μακρύτερη και μεγαλύτερη Stelvio θα φέρει πιθανότατα τα 3λιτρα μοτέρ turbo (βενζίνη και diesel) της Maserati Levante. Δεν αποκλείεται πάντως να είναι διαθέσιμοι και οι μικρότεροι κινητήρες της Giulia (2λιτρος turbo), αν και τα πάντα εδώ θα εξαρτηθούν από το βάρος του αυτοκινήτου.
Εμφανισιακά, η μεγαλύτερη Stelvio θα βασιστεί φυσικά πάνω στον μικρότερο «αδελφό» της, αλλάζοντας κυρίως στο οπίσθιο μέρος της όπου θα τοποθετηθούν μακρύτερα φωτιστικά, πιο πλατιές κολώνες οροφής, ενώ θα τραβηχτεί και περισσότερο η οροφή. Αναμένεται να υπάρξει και μια 7θέσια εκδοχή της, η πρώτη στη γκάμα της Alfa Romeo.
Νέα Alfetta
Η Alfa Romeo θα αναβιώσει ένα ακόμα ιστορικό όνομα του παρελθόντος μετά αυτό της Giulia, φέρνοντάς μας τη νέα Alfetta το 2018, η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμα της και θα τεθεί αντιμέτωπη με τις BMW Σειρά 5 και Mercedes E-Class.
Για το χτίσιμο της νέας Alfetta η Alfa Romeo θα βασιστεί πάνω στη νέα Giulia, από την οποία θα λάβει την πλατφόρμα της, κάτι που σημαίνει ότι η νέα μεγάλη Alfa θα έχει πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από τη Giulia θα προέλθουν και οι κινητήρες της, στα 2,0 λίτρα με turbo για τα μοτέρ βενζίνης και τα 2,2 λίτρα για τους diesel, με κορυφαίο τον 2,9 λίτρων biturbo V6 των 510 ίππων.
Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Mercedes E 220 d 2.0 λτ. ντίζελ 194hp
Στο πεδίο της εμφάνισης, για τη νέα Alfetta η ιταλική εταιρεία θα βασιστεί πάνω στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία των Giulia και Stelvio, η οποία θα προσαρμοστεί πάνω στις μεγαλύτερες διαστάσεις του νέου μεγάλου σεντάν μοντέλου.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε, η νέα Alfa Romeo Alfetta θα έχει ένα αρκετά δυναμικό και συνάμα στιλάτο design, που αναμένεται να της χαρίσει μια ιδιαίτερα ελκυστική παρουσία.