Η χαμηλή κατανάλωση σε καύσιμο και κατ’επέκταση ο περιορισμός του κόστους στις μετακινήσεις είναι πλέον συνδυασμένα και στην χώρα μας με τα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με κινητήρες πετρελαίου, τα οποία έχουν έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή (πάνω από το 60% των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων είναι ντίζελ).
Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα ντίζελ αυτοκίνητα που προσφέρουν μεγάλη οικονομία αλλά και πολλά μη πετρελαιοκίνητα. Αυτά είναι τα εργοστασιακά διπλού καυσίμου LPG (υγραέριο/βενζίνη) και CNG (φυσικό αέριο/βενζίνη), τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Εμείς, συγκεντρώσαμε 10 αυτοκίνητα τέτοιων τεχνολογιών, τα οποία «καίνε» έως 5€/100 χλμ. (υπολογισμένα με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις μεικτής κατανάλωσης) και αφορούν προσιτά μοντέλα με τιμές ακόμα και κάτω από 10.000 ευρώ, αλλά και πιο hi-tech όπως το ηλεκτρικό BMW i3.
Audi A3 g-ton 1.4 TFSI 110 hp με φυσικό αέριο/βενζίνη
To νέο A3 g-tron 1.4 TFSI 110 hp είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Audi με CNG (φυσικό αέριο), το οποίο εξωτερικά διακρίνεται μόνο από τα λογότυπα «g-tronic». Στο εσωτερικό με την άρτια ποιότητα κατασκευής, διαφορετικής σχεδίασης είναι ο πίνακας οργάνων με το… Περισσότερα εδώ
BMW i3 (ηλεκτρικό)
Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής της BMW, το i3 διαθέτει προηγμένη τεχνολογία, ενώ εντυπωσιάζει και με την σχεδίασή του και αποτελεί πόλο έλξης όπου και αν βρεθεί (δείτε τη δοκιμή του). Το τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτρικό μοτέρ… Περισσότερα εδώ
Fiat Panda 1.2 LPG/0.9 TwinAir Natural Power CNG
Το Panda εκτός από τις εκδόσεις με τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ διατίθεται παράλληλα και διπλού καυσίμου. Αυτές είναι οι 1.2 LPG (υγραέριο/βενζίνη) και 0.9 TwinAir Turbo Natural Power (φυσικό αέριο/βενζίνη). Στο Panda 1.2 LPG η κατανάλωση υγραερίου… Περισσότερα εδώ
Kia Picanto 1.0 LPG με υγραέριο/βενζίνη
Το Kia Picanto εκτός από τους κινητήρες βενζίνης των 1.0 και 1.2 λτ. προσφέρεται και με τον 1.0 LPG σε πολύ χαμηλή τιμή που ξεκινά από τις 9.820 ευρώ. Το 3κύλινδρο 1.000άρι μηχανικό σύνολο αποδίδει 67 ίππους και 90 Nm ροπής με κατανάλωση υγραερίου LPG… Περισσότερα εδώ
Opel Corsa 1.2 LPG με υγραέριο/βενζίνη
Η Opel διαθέτει το Corsa και σε έκδοση LPG με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων. Το μηχανικό αυτό σύνολο με καύσιμο το υγραέριο παρουσιάζει μια ελαφριά μείωση στην απόδοση και στις επιδόσεις συγκριτικά με τη λειτουργία με βενζίνη όπως μπορείτε να δείτε πιο… Περισσότερα εδώ
SEAT Leon 1.4 TGI με φυσικό αέριο/βενζίνη
Το νέο SEAT Leon διατίθεται και σε έκδοση με φυσικό αέριο, με το νέο κινητήρα 1.4 TGI απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Με το φυσικό αέριο προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων με μεικτή κατανάλωση 3,5 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα… Περισσότερα εδώ
Toyota Auris HSD (υβριδικό)
Το πολύ οικονομικό σε κατανάλωση υβριδικό Yaris εφοδιάζεται με ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ., ο οποίος σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει μεικτή κατανάλωση 3,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 75 γρ./χλμ. Το υβριδικό σύνολο… Περισσότερα εδώ
Volkswagen eco up! με φυσικό αέριο/βενζίνη
To Volkswagen eco up! εφοδιάζεται με 1.0 λτ. κινητήρα απόδοσης 68 ίππων και 90 Nm ροπής, ο οποίος εξασφαλίζει καλές επιδόσεις αλλά πρωτίστως εξαιρετική οικονομία σε καύσιμο (δείτε εδώ τη δοκιμή). Το eco up! όταν κινείται μόνο με φυσικό αέριο χρειάζεται… Περισσότερα εδώ
Volkswagen Golf 1.4 TGI με φυσικό αέριο/βενζίνη
Το Volkswagen Golf 1.4 TGI (δείτε εδώ τη δοκιμή) αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, καταναλώνει 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (αντιστοιχούν σε σχεδόν 3,3 ευρώ), εκπέμπει μόλις 94 γρ./χλμ. CO2 και έχει αυτονομία περίπου 420 χιλιόμετρα. Με την… Περισσότερα εδώ