Το Volkswagen Golf 1.4 TGI (δείτε εδώ τη δοκιμή) αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, καταναλώνει 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (αντιστοιχούν σε σχεδόν 3,3 ευρώ), εκπέμπει μόλις 94 γρ./χλμ. CO2 και έχει αυτονομία περίπου 420 χιλιόμετρα. Με την χρήση βενζίνης καταναλώνει 5,3 λτ./100 χλμ. καυσίμου, ενώ συνδυαστικά η θεωρητική αυτονομία (με 15 κιλά φυσικό αέριο και 50 λτ. βενζίνη) φτάνει τα 1.360 χλμ. Επίσης, με το DSG7 κιβώτιο επιτυγχάνει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (3,4 κιλά/100 χλμ. CNG, 5,2 λτ./100 χλμ. βενζίνης και 92 γρ./χλμ. CO2). Όσον αφορά στις επιδόσεις του Golf 1.4 TGI επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 194 χλμ./ώρα.
Μεικτή κατανάλωση-κόστος: 3,5 kg/100 χλμ. CNG ή 3,3€/100 χλμ. (με τιμή CNG 0,955 €/kg)
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 7 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός-πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, aircondition και ράδιο CD.
Τιμή από: 19.890 ευρώ (με απόσυρση)
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός (κ.εκ.): 1.395, Ισχύς (ps/σ.α.λ.): 110/4.800, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 200/1.500, 0-100 χλμ./ώρα: 10,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,5 CNG kg/100 χλμ. ή 5,3 λτ./100 χλμ. βενζίνη, Εκπομπές CO2: 94/124 (CNG/βενζίνη) γρ./χλμ.