Η Hyundai παρουσιάζει το νέο υπερπολυτελές μοντέλο G90 (EQ9000 στην Κορέα) της premium φίρμας της Genesis, με το οποίο θα έρθει αντιμέτωπη τόσο με τον γερμανικό ανταγωνισμό (Audi, BMW, Mercedes), όσο και με τον ιαπωνικό (Lexus, Infiniti, Acura) και διαφοροποιείται από το πιο «απλό» Genesis. Το μεγάλο σε διαστάσεις αμάξωμά του με μήκος 5.205 χλστ., πλάτος 1.915 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. και με μεταξόνιο 3.160 χλστ. διαθέτει κομψή και επιβλητική εμφάνιση, θυμίζοντας περισσότερο σε κάποια σημεία γερμανικά μοντέλα και ειδικά πίσω τη Mercedes S-Class.
Το πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό του με όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων, ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, προσφέρει εξαιρετικά άνετες και ήσυχες μετακινήσεις στους επιβάτες του, οι οποίοι στο πίσω κάθισμα έχουν στη διάθεσή τους 1.470 χλστ. ωφέλιμο πλάτος και 960 χλστ. αέρα για τα πόδια. Παράλληλα τα καθίσματα προσαρμόζονται στο σώμα των επιβατών, ενώ το κάθισμα του οδηγού διαθέτει 22 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και τα πίσω καθίσματα 14 διαφορετικές.
Ιδιαίτερη προσοχή έδωσε η Hyundai κατά την ανάπτυξη του G90 στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το οποίο διένυσε πολλά χιλιόμετρα δοκιμών στην πίστα του Nurburgring. To βάρους έως 2.595 κιλά αμάξωμά του πατάει σε ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά 245/50R18 ή σε 19 ιντσών με ελαστικά 245/45R19 εμπρός και 275/40R19 πίσω.
Για την κίνηση του Genesis G90 υπάρχουν τρεις κινητήρες, συνδυασμένοι με αυτόματο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις. Ο μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας στην γκάμα είναι ο υπερτροφοδοτούμενος V6 3.3 λτ. T-GDI με ισχύ 370 ίππων και 510 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα. Κατόπιν υπάρχουν οι ατμοσφαιρικοί V6 3.8 λτ. GDI με 315 ίππους και 397 Nm ροπής και ο V8 5.0 λτ. GDI με 425 ίππους και 520 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και 5,7 δλ. αντίστοιχα).