Το νέο πρωτότυπο αγωνιστικών προδιαγραφών Hyundai RM15 (Racing Midship 2015) αποκαλύπτει η Κορεατική φίρμα στην Σεούλ, με την εντυπωσιακή εμφάνιση και επιδόσεις. Στο ελαφρύ και επιθετικής σχεδίασης 2θέσιο αμάξωμά του, το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και τα πάνελ του αμαξώματος από ανθρακόνημα ενισχυμένο με πλαστικό (CFRP). Σε σχέση με το ανανεωμένο Veloster στο οποίο βασίζεται, το RM15 ζυγίζει 195 κιλά λιγότερα (1.260 κιλά), η αναλογία βάρους ανά άξονα είναι 43% εμπρός και 57% πίσω, το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει στα 491 χλστ., ενώ η δύναμη οπισθέλκουσας είναι 24 kg στα 200 χλμ./ώρα.
Η ισχύς του Hyundai RM15 προέρχεται από τον κινητήρα Theta της Hyundai, τον τετρακύλινδρο βενζίνης 2.0 λτ. T-GDI απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 383 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Το μοτέρ είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Οι επιδόσεις του είναι ταχύτατες, αφού επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα.
Για την ενίσχυση της ασφάλειας και της ακαμψίας του πλαισίου έχει τοποθετηθεί roll-cage τύπου WRC, ενώ οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια είναι και αυτές αλουμινένιες. Το RM15 πατάει πάνω σε 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 235/35 εμπρός και 265/35 πίσω.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: