Το ολοκαίνουργιο τρίτης γενιάς Honda Jazz παραγωγής είναι πλέον έτοιμο και ελάχιστα διαφέρει σχεδιαστικά τόσο από το πρωτότυπο Jazz, όσο και από το αδελφό Honda Fit. Το όχι ιδιαίτερα κομψό από αισθητικής πλευράς αμάξωμά του μεγάλωσε κατά 95 χλστ. σε μήκος (3.915 χλστ.) και 30 χλστ. σε μεταξόνιο (2.530 χλστ.), προσφέροντας έτσι ακόμα μεγαλύτερους χώρους.
Στο μοντέρνο και πολύ πρακτικό εσωτερικό του, η Honda αναφέρει ότι έχει γίνει χρήση μαλακών στην υφή υλικών στο ταμπλό. Στην κεντρική κονσόλα ενσωματώνεται είτε μια οθόνη LCD πέντε ιντσών ή επτά ιντσών οθόνη αφής του πιο εξελιγμένου συστήματος infotainment Honda Connect. Μεγάλοι όπως πάντα είναι οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες, ενώ την πρακτικότητα ενισχύουν με την σειρά τους τα πίσω διαιρούμενα 60:40 MagicSeats. Για τις αποσκευές υπάρχουν 354 λίτρα και φτάνουν τα 884 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (έναντι 337 έως 883 λτ. στο υπάρχον Jazz).
Πολλές βελτιώσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Η νέα γεωμετρία στον εμπρός άξονα προσφέρει καλύτερη σταθερότητα και απόκριση στις εντολές του οδηγού. Επίσης, η νέα ανάρτηση διαθέτει καλύτερη ποιότητα κύλισης, ενώ η χρήση μονωτικών στο ταμπλό έχει μειώσει τον θόρυβο.
Στο λανσάρισμά του, το νέο Jazz θα εφοδιάζεται με τον 1.3 λτ. i-VTEC κινητήρα απόδοσης 102 ίππων στις 6.000 σ.α.λ., συνδυασμένο με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (αντί του 5τάχυτου) ή με το ημι-αυτόματο CVT. Αργότερα είναι πολύ πιθανό να διατεθεί με υβριδικό σύνολο με τον 1.5 λτ. κινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 130 ίππων.