Το νέο 10ης γενιάς Honda Civic που λανσαρίστηκε στη χώρα μας το περασμένο καλοκαίρι, διατίθεται αποκλειστικά με τους δυνατούς κινητήρες βενζίνης 1.0 VTEC TURBO 129 PS και 1.5 λτ. VTEC TURBO 182 PS. Η γκάμα του θα ενισχυθεί και με τον κινητήρα πετρελαίου i-DTEC των 1.6 λτ., το οποίο θα διατεθεί στην Ελλάδα στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου, τόσο στο 5θυρο, όσο και στο 4θυρο Civic.
Διαβάστε ακόμη: Επιτρέπεται να «παίζεις» τα φώτα; Τι λέει ο ΚΟΚ;
Ο πλήρως αναβαθμισμένος 1.600άρης ντίζελ διαθέτει πολλές βελτιώσεις που περιλαμβάνουν μείωση στην τριβή των κυλίνδρων χάρη σε έμβολα που κατασκευάζονται από πολύ ανθεκτικό κράμα ατσαλιού, χρωμίου και μολυβδαινίου και στην εξαιρετική μηχανουργική επεξεργασία των κυλίνδρων που επιτρέπει πιο ομαλή κίνηση των εμβόλων.
Το ντίζελ αυτό μηχανικό σύνολο των 1.597 κ.εκ. περιλαμβάνει ένα μικρό, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR χαμηλής πίεσης (exhaust gas recirculation), εισαγωγή υψηλής ροής και κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού. Ένας πολύ ανθεκτικός, ελαφρύς, λεπτός στρόφαλος και ένα ανοικτό αλουμινένιο μπλοκ που κατασκευάζεται με χύτευση υπό υψηλή πίεση ελαχιστοποιούν το βάρος του κινητήρα.
Ο 1.6 D-TEC που θα τοποθετηθεί στο νέο Civic έχει ισχύ 120 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ., προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση με το νέο κύκλο δοκιμών WLTP ξεκινά από 3,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 99 γρ./χλμ.
Διαβάστε ακόμη: Απλή ή super αμόλυβδη; Βάζουμε τέλος στο δίλημμα!