To νέο Ford EcoSport, το οποίο θα κατασκευάζεται σε Κίνα, Ινδία, Ταϊλάνδη και Νότια Αμερική, θα είναι ένα πραγματικά παγκόσμιο αυτοκίνητο, αφού θα διατεθεί σε σχεδόν 100 αγορές παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων φυσικά και οι χώρες της Ευρώπης. Στόχος του EcoSport είναι να ενισχύσει την παρουσία της Ford στις μικρές κατηγορίες και μάλιστα, να ανταγωνιστεί την πλέον hot κατηγορία των μικρών SUV, εκεί όπου κατατάσσονται και τα Opel Mokka και Chevrolet Trax.
Σχεδιαστικά, το EcoSport διατηρεί κάποιες ομοιότητες με το Ford Fiesta, όμως αυτό που ξεχωρίζει στην παρουσία του είναι η μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα του και τα μακρόστενα εμπρόσθια φωτιστικά, που είναι τοποθετημένα ψηλότερα από το συνηθισμένο. Στο εσωτερικό, το ταμπλό μαζί με όλα τα χειριστήρια και όργανα έχει μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο από το Fiesta, ενώ μόνο το κάθετο design των ακριανών αεραγωγών, διαφοροποιούνται έναντι του μικρού μοντέλου της Ford.
Το νέο Ford EcoSport, ανάλογα με την αγορά που θα διατεθεί, θα έλθει με μια πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Ανάμεσά τους, θα ξεχωρίσουμε το νέο 1.000άρη EcoBoost 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα, ο οποίος σε αποδόσεις 105 και 125 ίππων, θα συνδυάσει τις καλές επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Στον τομέα των diesel, ένα νέο μοτέρ TDCi 1,5 λίτρων θα έλθει για να προσφερθεί με το EcoSport, αλλά και να αντικαταστήσει σε όλη τη γκάμα της Ford τα υπάρχοντα μοτέρ των 1,4 και 1,6 λίτρων. Σε όλες τις περιπτώσεις, η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς του μοντέλου, χωρίς προς το παρόν η Ford να αποκαλύπτει εάν θα υπάρξει και τετρακίνητη εκδοχή του αυτοκινήτου της. Τέλος, μεταξύ των κιβωτίων του νέου EcoSport θα υπάρχει και το νεότερο, 6ατάχυτο διπλού συμπλέκτη PowerShift της μάρκας.