Η Ford παρουσίασε και επισήμως το GT Competition Series το οποίο αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του supercar της καθώς έχει μία σειρά από αλλαγές που το καθιστούν πιο αποτελεσματικό σε περιβάλλον πίστας.
Σκοπός των μηχανικών της Ford ήταν να φέρουν το κέντρο βάρος του GT πιο κοντά στο δρόμο και για να το καταφέρουν αυτό μείωσαν το βάρος του αυτοκινήτου. Αυτό το πέτυχαν με μία σειρά από αλλαγές όπως το κάλυμμα του κινητήρα που πλέον είναι ακρυλικό και δεν έχει υδραυλικό άνοιγμα αλλά χειροκίνητο και το παρμπρίζ του είναι από Gorilla Glass.
Παρόλα αυτά η Ford δεν δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητό της, ούτε και στοιχεία σχετικά με το βάρος που έχει εξοικονομηθεί.
Δείτε επίσης: Δείτε τις τιμές της Alfa Romeo Stelvio στη χώρα μας
Εμφανισιακά, το Ford GT Competition Series ξεχωρίζει από τις ανθρακονημάτινες ρίγες που διατρέχουν το αμάξωμα και τα επίσης ανθρακονημάτινα καπάκια καθρεφτών, τα ανθρακονήματα στις εμπρός κολόνες και τις μαύρες προσθήκες χαμηλά στο αμάξωμα. Επίσης έχει κάποια στοιχεία τα οποία είναι εξτρά στο… απλό Ford GT, όπως οι ζάντες από ανθρακονήματα και η εξάτμιση τιτανίου.
Το εσωτερικό του Ford GT Competition Series είναι σπαρτιάτικο… καθώς απουσιάζουν το σύστημα κλιματισμού, το σύστημα πολυμέσων οι θήκες και οι ποτηροθήκες, καθώς ήταν περιττό βάρος. Κάποιες ενθέσεις χρωμίου, αλκαντάρα και κόκκινες λεπτομέρειες φροντίζουν να δίνουν τον τόνο.
Μηχανικά η Ford δεν έχει αναφέρει κάτι για αλλαγές επομένως εριμενουμε τον biturbo 3.5 λτ. V6 EcoBoost των 655 ίππων να της δίνει πνοή.