Το νέο, 7ης γενιάς Ford Fiesta το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το Μάρτιο του 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το έχουμε δει μέχρι τώρα με καμουφλάζ, αλλά και με την αγωνιστική του περιβολή, ως Fiesta RS WRC.
Οι αλλαγές και οι βελτιώσεις που θα φέρει θα είναι αρκετές, μία από τις οποίες δεν αποκλείεται να είναι και η τοποθέτηση του 1.0 λτ. EcoBoost κινητήρα στο Fiesta ST. Στο υπάρχον μοντέλο ο 1.000άρης turbo κινητήρας φτάνει έως τους 140 ίππους (βλ. Fiesta Black Edition), ενώ το Fiesta ST εφοδιάζεται με τον 1.6 λτ. EcoBoost ισχύος 182 ίππων, ή 200 ίππων στο Fiesta ST200.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Υπεύθυνου των μικρών αυτοκινήτων της Ford Europe κ. Darren Palmer, στη Ford αυτή τη στιγμή εξετάζουν τι μπορεί να κάνουν με το μοτέρ αυτό στην περίπτωση του επόμενου Fiesta ST. Οπότε, οι πιθανότητες για ένα ακόμα «γενναίο» downsizing είναι αρκετά μεγάλες. Άλλωστε, πριν από τέσσερα χρόνια, η Ford είχε παρουσιάσει την Formula Ford EcoBoost με τον 1.0 λτ. EcoBoost των 202 ίππων. Κάτι που σημαίνει ότι μετά από τόσα χρόνια εξελίξεων μπορεί να δούμε αυτό το μοτέρ και σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Ταυτόχρονα ένα τέτοιο μοτέρ θα συμβάλλει στη μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα και στην συνολική «δίαιτα» που θα υποστεί το νέο Fiesta, προς όφελος των επιδόσεων, κατανάλωσης, εκπομπών ρύπων, κλπ.