Κάτι ανάλογο ισχύει και για το πλαϊνό τμήμα μέχρι εκεί που τελειώνει η καμπίνα, ενώ μοντέρνα αισθητική έχει και το πίσω άκρο με την διπλή πόρτα του χώρου φόρτωσης. Αντίστοιχα και το σύγχρονο σχεδιαστικά εσωτερικό δε διαφέρει σε κάτι από το αντίστοιχο ενός SUV μοντέλου και προσφέρει όλες τις ανέσεις σε έως πέντε επιβάτες.
Από πλευράς διαστάσεων το Toro έχει μήκος 4.915 χλστ., πλάτος 1.844 χλστ., ύψος 1.680 χλστ., μεταξόνιο 2.990 χλστ. και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος κυμαίνεται μεταξύ 199 και 206 χλστ., ανάλογα με την έκδοση. Το βάρος του αμαξώματος ξεκινά από τα 1.619 κιλά και φτάνει έως τα 1.871 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο φτάνει έως τα 1.000 κιλά.
Το Fiat Toro διατίθεται στη Βραζιλία με τον κινητήρα βενζίνης των 1.8 λτ. και το ντίζελ των 2.0 λτ. Ο 1.8 λτ. αποδίδει 135 ίππους και 190 Nm ροπής και ο ντίζελ έχει ισχύ 170 ίππων και 350 Nm ροπής. Με τετρακίνηση συνδυάζεται μόνο ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας, όπως και με αυτόματο 9τάχυτο κιβώτιο (στάνταρ είναι το 6άρι μηχανικό). Από πλευράς επιδόσεων το 1.8 λτ. επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και το ντίζελ σε 9,5 δλ.
Σύμφωνα με την Fiat, έχει δοθεί έμφαση και στην οδική του συμπεριφορά, αφού στον πίσω άξονα υπάρχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί άκαμπτου άξονα με φύλλα σούστας που συνηθίζεται στα pick-up.
Η κατασκευή του Toro θα γίνεται στο εργοστάσιο της Fiat στη Βραζιλία, ενώ η αρχική έκδοση κοστίζει από 76.500 ρεάλ Βραζιλίας (17.200 ευρώ). Στην Ευρώπη το πιθανότερο είναι να μην το δούμε, καθώς η Fiat θα λανσάρει το pick-up Fullback, το οποίο βασίζεται στο νέο Mitsubishi L200.