Η Fiat πραγματοποιεί την πρώτη σημαντική ανανέωση του Fiat 500, οκτώ χρόνια μετά το λανσάρισμά του (το 2007) και έχοντας σημειώσει πάνω από 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις. Όλο αυτό το διάστημα, η Fiat το ενίσχυε με διάφορες εκδόσεις, ωστόσο αυτή τη φορά οι αλλαγές είναι και σχεδιαστικές μέσα – έξω, ενώ γίνεται και αναβάθμιση της τεχνολογίας και ασφάλειας.
Το γεμάτο καμπύλες αμάξωμα του ανανεωμένου Fiat 500 με μήκος 3,57 μ., πλάτος 1,63 μ., ύψος 1,49 μ. και με μεταξόνιο 2,3 μ. χαρακτηρίζεται εξωτερικά από τις αλλαγές στο εμπρός και πίσω τμήμα του. Μπροστά υπάρχουν ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα με τα κάτω να ενσωματώνουν LED. Νέας σχεδίασης είναι επίσης ο πίσω προφυλακτήρας και τα φανάρια.
Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις και χρωματισμοί, ενώ η βασικότερη αλλαγή εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα. Στο κέντρο αυτής φιλοξενείται το νέο σύστημα infotainment Uconnect με την οθόνη αφής (στην έκδοση Lounge) των 5 ιντσών. Ανασχεδιασμένα είναι και τα διάφορα επιμέρους χειριστήρια, όπως και το τιμόνι. Πίσω από αυτό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη TFT 7 ιντσών του πίνακα οργάνων, όπου αναγράφονται πολλές λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Στον τομέα των κινητήρων, το ανανεωμένο 500 εφοδιάζεται με Euro 6 μηχανικά σύνολα, συνδυασμένα με κιβώτια 5 ή 6 ταχυτήτων, ή και με το αυτόματο Dualogic. Στη βάση της γκάμας υπάρχει ο «παλαίμαχος» αλλά αξιόπιστος 1.2 69 hp, κατόπιν ο 0.9 TwinAir Turbo με 85 ή 105 ίππους, και ο διπλού καυσίμου (υγραέριο/βενζίνη) 1.2 69 hp EasyPower. Στους ντίζελ συναντάται ο γνώριμος 1.3 Multijet II 95 hp, ενώ σε ορισμένες αγορές θα διατεθεί με ατμοσφαιρικό TwinAir 0.9 λτ. 65 hp και με τον 1.4 λτ. 100 hp. Τέλος, εκτός από τους κινητήρες βελτιώσεις έγιναν και στις αναρτήσεις για καλύτερη άνεση και οδική συμπεριφορά.