Όσο για την ονομασία της, η Ferrari αναφέρει ότι προέρχεται από παλαιότερα μοντέλα της όπως είναι οι 330GTC και 330GT αλλά και η Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso. Επίσης, το «4» παραπέμπει στις 4 θέσεις που υπάρχουν στο εσωτερικό του μοντέλου.
Εξωτερικά περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με πλατύτερη γρίλια της μάσκας και ένα νέο πίσω τμήμα με χαμηλωμένη οροφή, τεραστίων διαστάσεων διαχύτη και νέα διπλά φωτιστικά. Παράλληλα, οι αλλαγές στο αμάξωμα έχουν βελτιώσει και την αεροδυναμική της σε σχέση με την FF.
Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, όπου η GTC4Lusso εφοδιάζεται για πρώτη φορά με το διπλό cockpit της Ferrari. Εκτός από τον οδηγό, υπάρχει ένας ακόμα ψηφιακός πίνακας οργάνων και μπροστά από τον συνοδηγό, στον οποίο αναγράφονται μεταξύ άλλων η ταχύτητα, η επιλεγμένη σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων, οι στροφές του κινητήρα κ.λπ.
Για την κίνηση της νέας Ferrari GTC4Lusso υπάρχει ο 6,3 λίτρων V12 βενζινοκινητήρας με ανεβασμένη απόδοση στους 690 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (από 660 πριν) και ροπή 697 Nm στις 5.750 σ.α.λ. Το μεγάλο σπορ μοντέλο μήκους 4.922 χλστ. και βάρους 1.790 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 335 χλμ./ώρα.
Αναβαθμισμένη είναι επίσης και η τετρακίνηση της νέας Ferrari, που περιλαμβάνει νέο Σύστημα τετραδιεύθυνσης 4RM-S, που προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό διαφορικό και τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.