Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP υπέβαλλε σε δοκιμές πρόσκρουσης τέσσερα μικρά τετράκυκλα οχήματα (Quadricycles) και τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά, αφού μέχρι σε ένα από αυτά κόπηκε η ζώνη ασφαλείας! Μάλιστα οι δοκιμές των crash tests ήταν πιο «ήπιες» από εκείνες που γίνονται στα επιβατικά, αφού στην εμπρόσθια σύγκρουση ολόκληρο το εμπρός τμήμα του αμαξώματος προσέκρουε με 50 χλμ./ώρα σε μπλοκ σκυροδέρματος, ενώ και κατά την πλευρική πρόσκρουση ένα κυψελοειδές μπλοκ χτυπούσε το όχημα με 50 χλμ./ώρα.
Από τα τέσσερα Quadricycles το Renault Twizy τα πήγε κάπως καλύτερα, καταφέρνοντας να πιάσει 6 βαθμούς με μέγιστους τους 16. Το λιλιπούτειο ηλεκτρικό Renault προστάτεψε αποτελεσματικά το κεφάλι του οδηγού χάρη στον αερόσακο και την ζώνη ασφαλείας τεσσάρων σημείων, ωστόσο λόγω της πολύ σκληρής δομής του πλαισίου καταγράφηκαν υψηλές καταπονήσεις στο λαιμό. Επίσης σοβαροί ήταν και οι τραυματισμοί στα γόνατα λόγω της επαφής του με τα σκληρά μέρη του ταμπλό.
Το ηλεκτρικό δύο θέσεων Tazzari Zero βαθμολογήθηκε με 4 πόντους (στους 16) και η δομή του πλαισίου του άντεξε, ωστόσο έφτασε στα όριά του. Όμως η ζώνη ασφαλείας του οδηγού δεν άντεξε και κόπηκε από τη μεσαία κολόνα με αποτέλεσμα ο οδηγός να χτυπήσει ανεξέλεγκτα και θανάσιμα.
Το επίσης ηλεκτρικό Club Car Villager των 4 θέσεων που χρησιμοποιείται κυρίως σε ξενοδοχεία δεν άντεξε τη δοκιμή και το πλαίσιό του κατέρρευσε, ενώ το τιμόνι κινήθηκε προς τον οδηγό κατά ένα μέτρο! Συνολικά η προστασία του ήταν κακή.
Τέλος, στο βενζινοκίνητο 4θέσιο Ligier IXO JS Line έπιασε μόλις 2 βαθμούς και το πλαίσιό του δεν άντεξε την πρόσκρουση, ενώ και το κάθισμα κατέρρευσε με αποτέλεσμα ο οδηγός να γλιστρήσει κάτω από την ζώνη ασφαλείας. Σοβαροί τραυματισμοί σε κεφάλι και θώρακα και αποδεκτή προστασία στα γόνατα.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το video: