Το όγδοης γενιάς 5θυρο Civic προσελκύει το ενδιαφέρον με την ιδιαίτερα μοντέρνα σχεδίασή του τόσο εξωτερικά και στο εσωτερικό, παραμένοντας ιδιαίτερα «φρέσκο» και προχωρημένο από αισθητικής πλευράς. Παράλληλα, στον θάλαμο των επιβατών την πρακτικότητα αυξάνουν ο ψηλά τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα επιλογέας των ταχυτήτων και το επίπεδο δάπεδο, ενώ οι χώροι είναι άνετοι για τους επιβάτες και για τις αποσκευές τους (485 λτ.). Ποιοτικά τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες είναι καλής ποιότητας και ικανοποιούν και με τον τρόπο που έχουν συναρμολογηθεί.
Ο σπορτίφ προσανατολισμός του 5θυρου Civic γίνεται άμεσα αντιληπτός και στο δρόμο μέσω της σφιχτής σε ρύθμιση ανάρτησης, η οποία προσφέρει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αν και μετριάζει κάπως την προσφερόμενη άνεση. Παράλληλα ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι και από τον εξαιρετικό επιλογέα των ταχυτήτων. Στον τομέα των επιδόσεων ο κινητήρας των 1.4 λίτρων απόδοσης 83 ίππων δεν μπορεί να κάνει θαύματα και είναι οριακός για το αυτοκίνητο, ωστόσο είναι ελαστικός και με χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμα.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 6 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, 4 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, air condition και ηχοσύστημα.
(+) Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών και αποσκευών, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων και τιμονιού, κατανάλωση
(-) Απόδοση κινητήρα, άνεση ανάρτησης, ορατότητα προς τα πίσω
Συχνότερες βλάβες | Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | Civic (06-) | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.339 |
Air condition | 10,64% | Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 83/5.700 |
Αναρτήσεις – άξονες | 15,96% | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 119/2.800 |
Φρένα | 5,32% | 0-100 (χλμ./ώρα) | 14,6 |
Σύστημα ψύξης | 3,19% | Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,9 |
Ηλεκτρικά | 31,91% | ||
Κινητήρας | 15,96% | ||
Τροφοδοσία καυσίμου | 1,06% | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 11,70% | ||
Σύστημα διεύθυνης | 0,00% | ||
Μετάδοση | 4,26% | ||
Δείκτης αξιοπiστίας | 34,00 | ||
Πηγή: Reliability Index |