Ο σπορτίφ και νεανικός χαρακτήρας του παλαιότερου Swift (με το οποίο μοιάζει πολύ εξωτερικά το υπάρχον μοντέλο) είναι τα πρώτα στοιχεία που προσελκύουν το ενδιαφέρον των αγοραστών που αναζητούν ένα μικρό μεταχειρισμένο ιαπωνικό αυτοκίνητο. Στο εσωτερικό του ωστόσο, η εικόνα είναι λιτή αλλά όχι αδιάφορη, ενώ σε αυτό έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών με κάποιες ατέλειες στη συναρμογή. Επίσης, οι διαθέσιμοι χώροι των επιβατών του μικρού Suzuki δεν ανήκουν στα πλεονεκτήματά του, χαρακτηριστικό που αφορά περισσότερο στο μικρό πορτ μπαγκάζ των 213 λίτρων.
Από την άλλη πλευρά το προγενέστερο Swift θα ικανοποιήσει με το παραπάνω τον οδηγό του χάρη στην σπορτίφ αίσθηση που προσφέρει μέσω της σφιχτής του ανάρτησης, του στιβαρού πλαισίου και του άμεσου τιμονιού. Πρόσθετα είναι πολύ ευέλικτο και εύκολο στην οδήγηση, όπως άλλωστε ισχύει για τα περισσότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Ο 1.300άρης κινητήρας με τους 92 ίππους είναι αρκετά «ζωηρός» και αποδίδει καλά μέχρι τις υψηλές στροφές (αλλά με αρκετό θόρυβο), ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μεν κοντές διαδρομές αλλά η κλιμάκωσή του είναι μακριά με αποτέλεσμα να μετριάζει τις επιδόσεις εν κινήσει.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
(+): Οδηγική αίσθηση, σπορτίφ σχεδίαση, απόδοση κινητήρα
(-): Μικρός χώρος αποσκευών, επιδόσεις εν κινήσει, ατέλειες στη συναρμογή του ταμπλό
Συχνότερες βλάβες | Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | Swift (05-) | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.328 |
Air condition | 0,00% | Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 92/5.800 |
Αναρτήσεις – άξονες | 46,51% | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 116/4.200 |
Φρένα | 6,98% | 0-100 (χλμ./ώρα) | 11 |
Σύστημα ψύξης | 2,33% | Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,3 |
Ηλεκτρικά | 9,30% | ||
Κινητήρας | 11,63% | ||
Τροφοδοσία καυσίμου | 2,33% | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6,98% | ||
Σύστημα διεύθυνης | 6,98% | ||
Μετάδοση | 6,98% | ||
Δείκτης αξιοπiστίας | 73,00 | ||
Πηγή: Reliability Index |