Best seller στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι και το προγενέστερο Toyota Yaris, αφού προσφέρει ότι αναζητήσει κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο, όπως ευελιξία, οικονομία, πρακτικότητα και αξιοπιστία. Σχεδιαστικά παραμένει σύγχρονο και κυριαρχούν οι άφθονες καμπύλες τόσο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό με την ξεχωριστή αισθητική, τους πολλούς αποθηκευτικούς και την καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος. Επίσης, το προηγούμενης γενιάς Yaris είναι ευρύχωρο, ενώ το συρόμενο πίσω κάθισμα αυξάνει την πρακτικότητα και διαμορφώνει την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από τα 272 έως τα 363 λίτρα.
Κατά την οδήγηση, το πρώτο στοιχείο που κάνει θετική εντύπωση είναι η ευελιξία και η φιλικότητα που προσφέρει στην πόλη. Το τιμόνι του «κόβει» αρκετά, αλλά από την άλλη πλευρά η αμεσότητά του δεν είναι η καλύτερη δυνατή, όπως και η αίσθηση σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή προς όφελος της άνεσης, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται τάσεις πλεύσεις σε υψηλές ταχύτητες που φτάνει εύκολα χάρη στο αποδοτικό αλλά και θορυβώδη στις υψηλές στροφές κινητήρα των 1.3 λίτρων.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ράδιο CD, ηλ. παράθυρα εμπρός και a/c.
(+) Αξιοπιστία, πρακτικότητα εσωτερικού, επιδόσεις, χώροι, κατανάλωση
(-) Οδηγική αίσθηση, υφή σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, θόρυβος κινητήρα
Συχνότερες βλάβες* | Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | Yaris (06-) | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.296 |
Air condition | 0,00% | Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 87/6.000 |
Αναρτήσεις – άξονες | 26,39% | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 122/4.200 |
Φρένα | 8,33% | 0-100 (χλμ./ώρα) | 11,5 |
Σύστημα ψύξης | 22,22% | Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,0 |
Ηλεκτρικά | 20,83% | ||
Κινητήρας | 8,33% | ||
Τροφοδοσία καυσίμου | 2,78% | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 5,56% | ||
Σύστημα διεύθυνης | 2,78% | ||
Μετάδοση | 2,78% | ||
Δείκτης αξιοπiστίας | 33,00 | ||
Πηγή: Reliability Index |