08/06/2013
Share :
Τα 2.000 ευρώ που κοστίζει παραπάνω το i30 diesel από το 1.4 βενζίνης «καλύπτονται» σε λιγότερο από 3 χρόνια, αφού το δεύτερο στα 6 χρόνια έχει στοιχίσει συνολικά πάνω από 4.000 ευρώ παραπάνω, λόγω κυρίως την υψηλότερης κατανάλωσης. Μάλιστα αμφότερα τα μηχανικά σύνολα έχουν την ίδια ισχύ, ωστόσο το diesel υπερισχύει σημαντικά σε ροπή.
Η επιλογή του autogreeknews.gr: Με τον diesel κινητήρα των 1.4 λίτρων, το νέο Hyundai i30 συμφέρει περισσότερο, ενώ πολύ ανταγωνιστική είναι και η τιμή του.
Απόσβεση της υψηλότερης τιμής του i30 1.4 diesel σε 35 μήνες
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | i30 1.4 | i30 1.4 CRDi |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.396 | 1.396 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 100/5.500 | 90/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 137/4.200 | 220/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,2 | 13,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 182 | 170 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,0 | 4,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 139 | 109 |
Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
Μοντέλο | i30 1.4 | i30 1.4 CRDi |
Τιμή (ευρώ) | 13.450* | 15.450* |
Διαφορά τιμής (ευρώ) | +2.000 | |
*Με έκπτωση 2.000 ευρώ | ||
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ. | ||
Μοντέλο | i30 1.4 | i30 1.4 CRDi |
Καύσιμα (λίτρα) | 5.400 | 3.690 |
Καύσιμα (ευρώ) | 8.964 | 5.018 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 917 | 589 |
Service (ευρώ) | 671 | 876 |
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) | 10.552 | 6.483 |
Διαφορά κόστους (ευρώ) | +4.069 |