Hyundai i30 1.4 VS i30 1.4 CRDi

Τα 2.000 ευρώ που κοστίζει παραπάνω το i30 diesel από το 1.4 βενζίνης «καλύπτονται» σε λιγότερο από 3 χρόνια, αφού το δεύτερο στα 6 χρόνια έχει στοιχίσει συνολικά πάνω από 4.000 ευρώ παραπάνω, λόγω κυρίως την υψηλότερης κατανάλωσης. Μάλιστα αμφότερα τα μηχανικά σύνολα έχουν την ίδια ισχύ, ωστόσο το diesel υπερισχύει σημαντικά σε ροπή.   

Η επιλογή του autogreeknews.gr: Με τον diesel κινητήρα των 1.4 λίτρων, το νέο Hyundai i30 συμφέρει περισσότερο, ενώ πολύ ανταγωνιστική είναι και η τιμή του.

Απόσβεση της υψηλότερης τιμής του i30 1.4 diesel σε 35 μήνες

Τεχνικά χαρακτηριστικά    
Μοντέλο i30 1.4 i30 1.4 CRDi
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.396 1.396
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/5.500    90/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 137/4.200 220/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,2 13,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 182 170
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,0 4,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 139 109
Τιμές αρχικών εκδόσεων    
Μοντέλο  i30 1.4 i30 1.4 CRDi 
Τιμή (ευρώ) 13.450* 15.450*
Διαφορά τιμής (ευρώ)   +2.000
*Με έκπτωση 2.000 ευρώ    
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ.  
Μοντέλο  i30 1.4 i30 1.4 CRDi
Καύσιμα (λίτρα) 5.400 3.690
Καύσιμα (ευρώ) 8.964 5.018
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) 917 589
Service (ευρώ) 671 876
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ)    10.552 6.483
Διαφορά κόστους (ευρώ) +4.069  

 




Get it on Google Play Download on the App Store