Το νέο μεσαίο πισωκίνητο σεντάν μοντέλο της Alfa Romeo, η Giulia θα φέρει «μεγάλη επιτυχία ή την πλήρη αποτυχία», σύμφωνα με δήλωση που έκανε στην Automotive News Europe o Υπεύθυνος Τεχνολογίας της Fiat Chrysler Automobiles Harald Wester.
Η Alfa Romeo εναποθέτει τις ελπίδες της στην Giulia, με την οποία θα έρθει αντιμέτωπη κυρίως με τη γερμανική τρόικα των Audi A4, BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class, αλλά και με πιο mainstream μοντέλα. Το λανσάρισμα της Alfa Romeo Giulia θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα, ενώ ενδεικτικά οι τιμές της στη Γερμανία ξεκινούν από τις 34.100 ευρώ.
Ο όμιλος FCA επένδυσε το ποσό του 1 δισεκατομμυρίου ευρώ για την εξέλιξη της Giulia και την ανάπτυξη της νέας πισωκίνητης πλατφόρμας Giorgio, πάνω στην οποία θα βασιστούν οκτώ νέα συνολικά μοντέλα. Επιπλέον θα ξοδευτούν αρκετά ακόμα δισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια για την υπόλοιπη νέα γκάμα της Alfa Romeo, με το αμέσως επόμενο μοντέλο να είναι το πρώτο SUV της ιταλικής μάρκας που θα λανσαριστεί προς τα τέλη του 2016 και ένα ακόμα που θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη του 2017.
Η Alfa Romeo στοχεύει να πουλήσει περισσότερες από 100.000 Giulia το 2017, ενώ η διάθεσή της στις Η.Π.Α. θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο και αργότερα θα διατεθεί στην Κίνα. Η Giulia θα πωλείται στην Ευρώπη με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και 2.2 λτ. πετρελαίου μαζί με την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio Verde των 510 ίππων. Ωστόσο, οι ανταγωνιστές της διαθέτουν και μικρότερα μηχανικά σύνολα.
Σίγουρα ο δρόμος της Giulia δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, αφού σύμφωνα με αναφορές ξένων μέσων παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια των test drives ηλεκτρικές δυσλειτουργίες, ενώ υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στην ποιότητα για να «χτυπήσει» τις γερμανικές premium μάρκες.