15/04/2014
Share :
Το τμήμα μάρκετινγκ της Fiat σκέφτηκε ένα έξυπνο αλλά ίσως και ενοχλητικό τρόπο για να πείσει τους εργαζόμενούς της που δεν έχουν στην κατοχή τους μοντέλο του ιταλικού ομίλου αλλά ξένο να το πουλήσουν για να αγοράσουν κάποιο από το Gruppo Fiat. Έτσι οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια του Mirafiori και Pomigliano βρήκαν τα ξένα αυτοκίνητά τους τυλιγμένα με διάφανο νάιλον και με μια ραγισμένη καρδιά.
Οι εργαζόμενοι της Fiat επωφελούνται με εκπτώσεις από 12% έως 26% (ανάλογα με το μοντέλο), ενώ μέσω αυτής της προώθησης προσφέρεται επιπλέον έκπτωση 1.000 ευρώ αν αντικαταστήσουν τα ξένα αυτοκίνητά τους με ένα μοντέλο που κατασκευάζει ο όμιλος Fiat.
Από την θέση του οδηγού με Porsche 918 Spyder (video) Εντυπωσιάζει το «κτηνώδες» Peugeot 2008 DKR για το Ράλι Ντακάρ