Όσοι παρακολουθούν την ιαπωνική μάρκα, παρά το γεγονός πως δεν έρχονται αυτοκίνητά της στην χώρα μας, γνωρίζουν πολύ καλά πως η Mazda δείχνει μία άρνηση να ακολουθήσει την τάση που θέλει μικρούς τούρμπο κινητήρες στα αυτοκίνητα.
Δείτε ακόμη: Wankel μοτέρ στροφάρει στις 10.000 σ.α.λ. και εκρήγνυται (+video)
Αυτή είναι συνειδητή επιλογή της φυσικά, καθώς θα μπορούσε και εκείνη να έχει στην γκάμα της τέτοια σύνολα. Όμως όπως φαίνεται εμπράκτως, έχει γυρίσει την πλάτη σε τέτοιου είδους «εύκολες λύσεις» όπως θεωρεί η ίδια, διαλέγοντας τον δύσκολο δρόμο της τεχνολογίας SkyActiv.
Έτσι, σύμφωνα πάντοτε με την ίδια, καταφέρνει να δημιουργεί αποδοτικότερα μηχανικά σύνολα και φυσικά λιγότερο επιβλαβή για το περιβάλλον σε πραγματικές συνθήκες, από ότι ανάλογα τούρμπο μοτέρ.
Για την Mazdaτο downsizingδεν αποτέλεσε ποτέ μόδα που έπρεπε να ακολουθηθεί και μοιάζει πλέον να δικαιώνεται, καθώς πολλές είναι οι φωνές στην αυτοκινητοβιομηχανία που λένε πως δεν πάει άλλο με το downsizingκαι ότι δεν μπορεί να είναι αυτή η λύση πλέον.
Διαβάστε επίσης: Τέλος η Toyota Supra;
Μάλιστα η Mazdaέχει την απάντησή της και στους πετρελαιοκινητήρες, φέρνοντας τον δικό της κινητήρα βενζίνης με χαρακτηριστικά diesel συνόλου, τον οποίο θα δούμε όπως δείχνουν στο νέο Mazda3.