Όλες οι εταιρείες, άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο, υποβάλλουν τα μοντέλα τους σε εξουθενωτικές δοκιμές προκειμένου να διασφαλίζουν την ποιότητα και την αξιοπιστία τους. Η SEAT, που προφανώς δεν είναι εξαίρεση, παρουσίασε τα δικά της… βασανιστήρια που πρέπει να αντέξουν τα αυτοκίνητά της πριν φτάσουν στον ιδιοκτήτη τους.
Δείτε ακόμη: Γιατί έχει αεραγωγό κάτω από το κάθισμα το Toyota Yaris;
Όλα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων SEAT υποβάλλονται σε ακραίες δοκιμές πριν την κυκλοφορία τους στην αγορά. Οι πόρτες ανοιγοκλείνουν 30.000 φορές, τα προσκέφαλα και οι πλάτες των καθισμάτων «βουρτσίζονται» 20.000 φορές και κάθε κουμπί πιέζεται 5.000 φορές.
Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα των πιο σοβαρών δοκιμών που ένα αυτοκίνητο πρέπει να περάσει πριν το αποκτήσει ο μελλοντικός ιδιοκτήτης του. Οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές πραγματοποιούνται σε πρωτότυπα μοντέλα. Άλλες εκτελούνται σε όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής, αμέσως πριν την έξοδο τους από το εργοστάσιο. Στόχος είναι να διασφαλιστεί η ποιότητα και η αξιοπιστία των εξαρτημάτων καθώς και του αυτοκινήτου στο σύνολο του.
Πιο συγκεκριμένα, οι τροχοί κάνουν τον γύρο του κόσμου τέσσερις φορές: περίπου 50 μηχανικοί δοκιμάζουν τα πρωτότυπα οδηγώντας πάνω από 1.200.000 χιλιόμετρα (τέσσερις φορές ο γύρος της Γης). 3.000 χλμ. γίνονται με χτυπήματα χαλικιών. Εκατοντάδες χιλιάδες χαλίκια χτυπάνε το αμάξωμα του αυτοκινήτου, τους θόλους των τροχών ή τους προφυλακτήρες κατά τη φάση αυτή.
Η είσοδος και η έξοδος από/στην καμπίνα του αυτοκινήτου επί 20.000 φορές και τα 30.000 κλεισίματα θυρών διασφαλίζουν πως όλα είναι σύμφωνα με τα ποιοτικά στάνταρ της μάρκας.
Διαβάστε επίσης: Ποια διάσημη τραγουδίστρια αγόρασε το Mini των Beetles σε εξωφρενική τιμή;
Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στις δοκιμές εξέλιξης. Η SEAT κάνει με τα αυτοκίνητά της 2.000.000 χλμ. δοκιμών στους δρόμους προκειμένου να ελέγξει τη σωστή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου.