To pick-up μοντέλο της VW, το Amarok, το οποίο βρίσκεται στην παραγωγή από το 2010 και στα μέσα του 2016 παρουσιάστηκε με μηχανικές και αισθητικές βελτιώσεις, προσφέρει τις ανέσεις και την πολυτέλεια ενός επιβατικού SUVμε σκληροτράχηλα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά και αρκετές δυνατότητες φόρτωσης.
Δείτε ακόμη: Πόσες φορές κλείνει η πόρτα του αυτοκινήτου σε 10 χρόνια;
Το Amarok διατίθεται αποκλειστικά με διπλοκάμπινο αμάξωμα και τετρακίνηση 4MOTION και μόνο με κινητήρα πετρελαίου 3.0 TDI V6 με αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο σε δύο εκδόσεις ισχύος με 204 και 224 ίππους. Ενδεικτικά στη χώρα μας κοστίζει από 38.750 ευρώ και από 42.750 ευρώ αντίστοιχα.
Τι θα λέγατε λοιπόν για ένα Amarok 6×6 με τρεις άξονες και μετάδοση σε όλους τους τροχούς, δηλαδή κάτι παραπλήσιο με τη Mercedes-Benz G63 AMG 6×6; Σίγουρα δεν θα ήταν άσχημη ιδέα, αλλά σίγουρα θα χρειάζονταν πάρα πολλές μετατροπές για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο θηριώδες Amarok. Τουλάχιστον, μέσω της ψηφιακά επεξεργασμένης φωτογραφίες, έχουμε μια εικόνα για το «φανταστικό» Amarok 6×6 με τον επιπλέον πίσω άξονα, τα φουσκωμένα φτερά, τους μεγάλους χωμάτινους τροχούς και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Μια ακόμα… φανταστική λεπτομέρεια είναι το λογότυπο V8 στη μάσκα (αντί του V6), το οποίο μας θύμισε το Amarok V8 Passion Desert της MTM με τον V8 TDI 4.2 λίτρων ισχύος 410 ίππων και με ροπή 930 Nm. Ίσως θα μπορούσε να τοποθετηθεί και ο 4.0 λτ. V8 TDI του νέου Audi SQ7 με τα δύο τούρμπο καυσαερίων και τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, ισχύος 435 ίππων και 900 Nmροπής.
Δείτε ακόμη: Ο άνθρωπος που έχει πάρει δώρο από την BMW πέντε M