Με χθεσινή της ανακοίνωση, η Renault έκανε γνωστό ότι εξαγόρασε το μερίδιο της Nissan στη Lada, δυναμώνοντας τη θέση της μέσα στη ρωσική εταιρεία. Ειδικότερα, η Lada κατέχεται κατά το 64,6% από την εταιρεία Alliance Rostec Auto BV, στην οποία μέχρι πρότινος συμμετείχαν η Renault, η Nissan και η ρώσικη Rostec.
Διαβάστε ακόμα: 45 χρόνια από το θρυλικό Lada 2103
Πλέον, με την εξαγορά από τη Renault του 9,15% που κατείχε η Nissan στην Alliance Rostec Auto BV, απομένουν μόνο δύο μέτοχοι στην εταιρεία-ιδιοκτήτη της Lada, η Renault και η Rostec.
Η κίνηση αυτή των Γάλλων ήταν απαραίτητη για να προχωρήσει η Lada μπροστά και να απλοποιηθούν οι διαδικασίες για τα επόμενα βήματα της αναδιαμόρφωσης της εταιρείας και της επιστροφής στα κέρδη το 2018, μετά από πολλά χρόνια οικονομικής ύφεσης.
Διαβάστε ακόμα: Νέο πλούσιο Lada Vesta Exclusive με τιμή 11.000 ευρώ
Ήδη τα τελευταία τρία χρόνια και μετά από πολλές προσπάθειες φαίνεται ότι η Lada μπαίνει σιγά-σιγά στο δρόμο της ανάπτυξης, παρότι όπως υπολογίζεται θα απαιτηθούν άλλα 1,2 δις. ευρώ για να «καθαρίσει» οικονομικά.
Μοντέλα όπως το μικρό σεντάν Vesta και το μικρό crossover XRAY που βασίζονται σε μηχανικά μέρη της Dacia και των προηγούμενων Renault, έχουν βοηθήσει την εταιρεία να αυξήσει εντυπωσιακά τις πωλήσεις της τουλάχιστον στη Ρωσία, ενώ η πρόσφατη προσθήκη των στέισον Lada Vesta SW και Lada Vesta SW Cross, αναμένεται να αυξήσει ακόμη περισσότερο τα νούμερα.