Η Honda παρουσίασε επίσημα κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τη diesel έκδοση της νέας γενιάς του Civic, για την οποία σας είχαμε γράψει τα πρώτα στοιχεία της πριν από λίγες ημέρες. Παράλληλα όμως και για πρώτη φορά, η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε και τη μέση κατανάλωση του νέου μοντέλου.
Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 129 PS
Σύμφωνα λοιπόν με τους Ιάπωνες, η πλήρως αναβαθμισμένη έκδοση του 1.600άρη i-DTEC κινητήρα πετρελαίου των 120 ίππων που θα φέρει το Honda Civic (από τον Μάρτιο του 2018), θα έχει μέση κατανάλωση μόνο από 3,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόνο από 99 γρ./χλμ., με βάση το νεότερο και πιο κοντά στην πραγματικότητα, WLTP κύκλο μέτρησης (δείτε εδώ τις αλλαγές του νέου κύκλου μέτρησης).
Σε σχέση με το προηγούμενο Honda Civic 1.6 diesel, το νούμερο της μέσης κατανάλωσης είναι μεν το ίδιο, ωστόσο στο καινούργιο Civic diesel το 3,7 λτ./100 χλμ. ανακοινώνεται με βάση τον νέο κύκλο μέτρησης που ξεκίνησε να ισχύει πριν λίγες ημέρες, ο οποίος είναι πολύ πιο αυστηρός και πιο κοντά στην πραγματικότητα από τον προηγούμενο.
Διαβάστε ακόμα: Νέο Honda Urban EV Concept με ρετρό σχεδίαση
Η Honda μάλιστα δηλώνει ότι ο αναβαθμισμένος 1.600άρης i-DTEC πετρελαιοκινητήρας της είναι και ένας από τους πρώτους κινητήρες που θα δοκιμαστεί με βάση και τη μέτρηση RDE, για να επιβεβαιώσει και στην πράξη τους χαμηλούς ρύπους NOx του.