Η Toyota υπερασπίστηκε για ακόμη μια χρονιά τον τίτλο της ως η «πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου στον κόσμο», αντέχοντας στην πίεση της BMW την οποία άφησε στην δεύτερη θέση. Πίσω τους, στην τρίτη θέση τερμάτισε η Mercedes-Benz. Ας δούμε όμως αναλυτικά τα αποτελέσματα.
Η αξία της Toyota μειώθηκε κατά 3% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στα 28,7 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την έρευνα BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, η οποία δημοσιεύθηκε από τoν Kantar Millward Brown. Η πτώση αυτή πάντως δεν ήταν αρκετή να την εκθρονίσει και παραμένει έτσι στην κορυφή της σχετικής λίστα για 10 από τα 12 χρόνια.
Μεγάλη άνοδο σημείωσε η αξία της Tesla κατά 32% φτάνοντας τα 5,9. δισεκατομμύρια δολάρια, απόδοση που την έφερε στην όγδοη θέση, αφήνοντας πίσω της παραδοσιακές δυνάμεις όπως Land Rover και Porsche.
Η BMW παρέμεινε στην δεύτερη θέση, με πτώση της αξίας της κατά 8% στα 24,6 δισεκατομμύρια δολάρια, η οποία οφείλεται κυρίως στις μεγάλες επενδύσεις που έκανε σε νέες τεχνολογίες αλλά και στην πτώση των πωλήσεών της στην Αμερική.
Αξίζει να σημειώσουμε πως η δεκάδα των πρώτων σε αξία εταιρειών αυτοκινήτου αξίζει 6% λιγότερο από ότι άξιζε 12 χρόνια πριν, όταν και ξεκίνησε η σχετική έρευνα, ενώ η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως είναι η Google η οποία αξίζει 245,6 δισεκατομμύρια δολάρια (άνοδος 7%). Στην δεύτερη θέση βρίσκεται η Apple με 234,7 δισεκατομμύρια δολάρια και στην τρίτη η Microsoft με 143,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Top 10 πολυτιμότερων εταιρειών αυτοκινήτου:
1. Toyota $28.7
2. BMW $24.6
3. Mercedes-Benz $23.5
4. Ford $13.1
5. Honda $12.2
6. Nissan $11.3
7. Audi $9.4
8. Tesla $5.9
9. Land Rover $5.5
10. Porsche $5.1
Δείτε επίσης:
Λαμπάδιασε Audi A7 στις δοκιμές εξέλιξης