Το υπουργείο οικονομικών πέρυσι άρχισε το μαγείρεμα για τα τέλη κυκλοφορίας λίγο αργά και δεν πρόλαβε τελικά να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές όπως είπε και έτσι ίσχυσαν τα ίδια. Αυτή τη φορά ξεκίνησε τις διαρροές νωρίτερα προκειμένου να προλάβει να είναι έτοιμο στην ώρα του.
Την δημιουργία μιας νέας εφαρμογής για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας ειδικά για κάθε όχημα και την καθιέρωση κριτηρίων και συντελεστών (παλαιότητα, τιμή, ρύποι, κυβισμός), που θα μειώνουν μεταξύ άλλων τα τέλη στα παλαιότερα αυτοκίνητα, προανήγγειλε η υφυπουργός Οικονομικών κα. Κατερίνα Παπανάτσιου.
Η κα. Παπανάτσιου δήλωσε πως «επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π.χ. με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας)».
Σκοπός της κυβέρνησης είναι τα τέλη κυκλοφορίας να γίνουν αναλογικότερα και πιο δίκαια, αλλά και «κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες τους πίσω», αναφερόμενη στα οχήματα που τα προηγούμενα χρόνια ακινητοποιήθηκαν λόγω του υψηλού κόστους. Συμπλήρωσε πως προσδοκία τους είναι ο νέος τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο.
Διαβάστε επίσης:
Έρχονται μειώσεις στα τέλη κυκλοφορίας των παλαιότερων αυτοκινήτων
Έρχονται νέα μέτρα για την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη;