Αλλαγές στην γκάμα της BMW

Οι εποχές που η BMW έβγαζε μοντέλα αρκετά εξειδικευμένα, τα οποία απευθύνονταν σε ιδιαίτερο κοινό, φαίνεται πως έχουν περάσει καθώς στο γερμανικό στρατόπεδο φαίνονται διατεθειμένοι να μην συνεχίσουν στο ίδιο τέμπο. Τουλάχιστον αυτό δηλώνουν.


Συγκεκριμένα, ο Ian Robertson, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW, είπε πως «αυτή τη στιγμή η γκάμα μας είναι υπερπλήρης από μοντέλα και πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πότε και ποια θα αποχωρήσουν από την ενεργό δράση. Η αλήθεια είναι πως η κατηγορία των roadster αυτή τη στιγμή δεν προοδεύει…».

Δείτε επίσης: Το ασύλληπτο δώρο της BMW σε όσους αγοράζουν M4 Magny Cours

Η παραπάνω δήλωση δείχνει ακριβώς τον λόγο για τον οποίο η BMW συνεργάστηκε με την Toyota προκειμένου να δημιουργήσει την νέα Z4, μοιραζόμενη ως ένα βαθμό το κόστος εξέλιξης του αυτοκινήτου.

Δεν είναι η BMW όμως μόνο που έχει αυτή τη λογική, καθώς λίγο καιρό πριν το αφεντικό της Mercedes, Dieter Zetsche κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης είπε πως «σχεδιάζουμε αλλαγές στην γκάμα μας καθώς κάποια μοντέλα δεν έχουν πλέον το ίδιο ενδιαφέρον για το κοινό».

Η αλήθεια είναι πως αυτοκίνητα κουπέ ή κάμπριο, πάντοτε ήταν εξειδικευμένα και πλέον οι εταιρείες δεν έχουν την πολυτέλεια να φτιάχνουν αυτοκίνητα τα οποία δεν πάνε καλά εμπορικά.

Get it on Google Play Download on the App Store