Η Volvo σημείωσε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων για τρίτη συνεχή χρονιά το 2016, αφού έκλεισε το έτος που μας πέρασε με 534.322 αυτοκίνητα παγκοσμίως και αύξηση 6,2% σε σχέση με το 2015.
Η εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου, με άνοδο 18,1% στις Η.Π.Α. και 11,5% στην Κίνα (82.726 και 90.930 αυτοκίνητα αντίστοιχα). Στη Δυτική Ευρώπη η Volvo σημείωσε επίσης αύξηση πωλήσεων κατά 4,1% σε σχέση με το 2015 με 206.144 αυτοκίνητα.
Διαβάστε ακόμα: Η επίδοση των Volvo S90/V90 στο τεστ πρόσκρουσης του Euro NCAP (+video)
Η επιτυχημένη πορεία του 2016 για τη Volvo οφείλεται στις πολύ καλές πωλήσεις του νέου XC90, το οποίο σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 125% σε σχέση με το 2015, ενώ και το XC60 έκανε νέο ρεκόρ πωλήσεων με 161.092 αυτοκίνητα, σηματοδοτώντας έτσι τον 8ο συνεχόμενο χρόνο αύξησης πωλήσεων από το 2008 που πρωτοπαρουσιάστηκε.
Στην Ελλάδα, η Volvoέκλεισε την περασμένη χρονιά με 1.458 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έχοντας μερίδιο αγοράς 1,85%, με το μερίδιο αυτό να είναι ένα από τα πιο υψηλά της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο. Πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Volvo το 2016 ήταν το V40 με 698 πωλήσεις και αμέσως μετά ακολούθησε το XC60 με 217 αυτοκίνητα και το XC90 με 201.