Το Peugeot 405 μπορεί να έχει σταματήσει να παράγεται στην Ευρώπη από το 1997, όμως στο Ιράν συνεχίζεται η παραγωγή του, όχι μόνο σε σεντάν έκδοση αλλά και σε νέα, με pickup αμάξωμα. Η εταιρία Khodro κατασκευάζει ακόμα -μεταξύ άλλων μοντέλων- τα Peugeot 206, 207 και το Suzuki Grand Vitara, τα οποία μαζί με άλλα εξάγει σε πολλές χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, Ασίας, Αφρικής και Λατινικής Αμερικής.
Το pickup Arisun θυμίζει μέχρι τις εμπρός πόρτες το 405, αλλά με διαφοροποιημένο το εμπρός άκρο, ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί νέο ταμπλό. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται στάνταρ ABS, αερόσακος οδηγού – συνοδηγού, ράδιο CD MP3, air condition, κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα.
Το Arisun τροφοδοτείται με Euro 4 κινητήρα 1.7 λίτρων βενζίνης ή και με φυσικό αέριο CNG. Το μηχανικό αυτό σύνολο των 1.696 κ.εκ. αποδίδει 86 ίππους και 140 Nm ροπής, επιταχύνει το pickup των 1.140 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα και η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,0 λτ./100 χλμ.
Στην έκδοση CNG, ο ίδιος κινητήρας έχει απόδοση 78 ίππων και 128 Nm ροπής, επιταχύνει το βαρύτερο αμάξωμα των 1.240 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 14 δλ., η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 145 χλμ./ώρα και η κατανάλωση φυσικού αερίου που αποθηκεύεται σε δύο μεγάλες φιάλες κάτω από τον χώρο φόρτωσης, ανέρχεται στα περίπου 18 κιλά/100 χλμ. Τέλος, το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται μεταξύ 750 και 830 κιλών.