Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και συγκεκριμένα το 1988, η Volkswagen λανσάρισε το κουπέ μοντέλο Corrado, το οποίο σταμάτησε να παράγεται το 1995, χωρίς ωστόσο να υπάρξει διάδοχο μοντέλο. Το προσθιοκίνητο αυτό μικρομεσαίο κουπέ είχε γίνει πολύ γνωστό και για τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.8 λτ. G60 ισχύος 160 ίππων, ενώ στην κορυφή βρισκόταν το 2.9 λτ. VR6 απόδοσης 195 ίππων.
Τι θα λέγατε λοιπόν για ένα σύγχρονο Corrado; Σίγουρα θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν διέθετε σχεδίαση παρόμοια με του εικονιζόμενου (ψηφιακά επεξεργασμένου) μοντέλου, το οποίο αποτελεί ένα υβρίδιο μεταξύ του Audi Sport quattro και του 4θυρου κουπέ VW Sport Coupe GTE. Το τελευταίο εφοδιαζόταν με V6 3.0 TSI κινητήρα απόδοσης 300 ίππων, ωστόσο ένα σύγχρονο Corrado θα μπορούσε να τροφοδοτείται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ της VW, χωρητικότητας 1.4 λτ. έως 2.0 λτ.
Στην πραγματικότητα όμως, μάλλον είναι απίθανο να δούμε ένα καινούργιο Corrado, αφού η ζήτηση για κουπέ αυτοκίνητα έχει μειωθεί λόγω της ανόδου των SUV/Crossover, ενώ αβέβαιη είναι η αντικατάσταση του Scirocco ή ακόμα και του Beetle.