Η Lotus παρουσίασε μια νέα έκδοση της Elise, η οποία είναι μια από τις πιο ελαφριές που έχουν ποτέ παρουσιαστεί, αφού λόγω της εκτενούς χρήσης ανθρακονημάτων (carbon) και μιας σειράς από άλλων ειδικών επεμβάσεων, το βάρος της έχει μειωθεί κατά 41 κιλά σε σχέση με την «απλή» Elise, φθάνοντας στα 798 κιλά.
Πιο συγκεκριμένα οι αλλαγές της Lotus περιλαμβάνουν νέα carbon αγωνιστικά καθίσματα (-6 κιλά), carbon κάλυμμα για το rollbar, τον κινητήρα και το καπό (-6 κιλά), αλλά και ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (-0,8 κιλά).
Διαβάστε ακόμα: Νέα Evora Sport προς τιμή της Lotus του James Bond
Επιπλέον, υπάρχουν νέοι πιο ελαφριοί δίσκοι φρένων (-4 κιλά), μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου (-9 κιλά), αλλά και νέες σφυρήλατες ζάντες (-5 κιλά). Στο εσωτερικό, η Elise Sprint έχει κερδίσει άλλο 1 κιλό από το καινούργιο «γυμνό» κιβώτιο, ενώ περαιτέρω μείωση του βάρους κατά επιπλέον 10 κιλά έχουμε και με μια σειρά άλλες βελτιώσεις, που η Lotus θα προσφέρει και στις υπόλοιπες Elise.
Στο πεδίο του κινητήρα, η Lotus προσφέρει την Elise Sprint με τις γνωστές επιλογές του ατμοσφαιρικού 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 135 ίππων, αλλά και του υπερτροφοδοτούμενου 1.800άρη βενζινοκινητήρα των 220 ίππων. Για την επιτάχυνση 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ./ώρα) η Elise Sprint 1.6 θέλει 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ η 1.8 απαιτεί μόνο 4,1 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε ακόμα: Αγωνιστική Lotus με μοτέρ Toyota
Η Lotus ανακοινώνει επίσης ότι έχει επέμβει και στο σύστημα εξάτμισης της Elise Sprint, ώστε στην ισχυρότερη έκδοση με το κομπρεσσοράτο μοτέρ, να προσφέρεται «ο καλύτερος ήχος από οποιοδήποτε άλλο 4κύλινδρο μοτέρ».
Σε ό,τι αφορά τέλος στην τιμή της νέας έκδοσης της Lotus Elise, αυτή έχει οριστεί στις 37.300 λίρες Αγγλίας για την 1.6 (42.930 ευρώ) ή στις 44.300 λίρες για την έκδοση με το κομπρεσσοράτο μοτέρ (51.000 ευρώ).