Την επίσημη πρεμιέρα της κάνει στην έκθεση του Ντιτρόιτ η νέα 7ης γενιάς Chevrolet Corvette (παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1953), η οποία αν μη τι άλλο εντυπωσιάζει με το δυναμικό της χαρακτήρα. Ορισμένα από τα βασικά της αισθητικά γνωρίσματα είναι το σφηνοειδές και χαμηλό ρύγχος με το μακρόστενο τραπεζοειδή αεραγωγό, τα εμπρός φωτιστικά που είναι τοποθετημένα στα άκρα των φτερών, το σφηνοειδές προφίλ με τα έντονα νεύρα και τους αεραγωγούς στα φτερά, ενώ στο πίσω μέρος το βλέμμα εστιάζει στις τέσσερις στρογγυλές απολήξεις των εξατμίσεων. Στο εσωτερικό, το οποίο αναφέρει η Chevrolet ότι είναι αναβαθμισμένο ποιοτικά έχει ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αφού η κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Μερικά από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία είναι η οθόνη 8 ιντσών, οι επενδύσεις από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα τύπου μπάκετ καθίσματα, των οποίων ο σκελετός είναι κατασκευασμένος από μαγνήσιο.
Για την κατασκευή της νέας Corvette Stingray έχει γίνει ευρεία χρήση ελαφριών υλικών, όπως αλουμίνιο για το πλαίσιο (έχει 57% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και ζυγίζει 45 κιλά από του προγενέστερου), ανθρακόνημα για το καπό και την αφαιρούμενη οροφή και τα συνθετικά υλικά για τα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος. Μάλιστα η Chevrolet αναφέρει για αναλογία βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα στο ιδανικό ζύγισμα 50:50. Την πρόσφυση αναλαμβάνουν οι τροχοί των 18 ιντσών εμπρός και 19 ιντσών πίσω (ή 19 και 20 ιντσών εμπρός-πίσω στην Corvette Z51 Performance) και για την πέδηση υπάρχουν δίσκοι 320 χλστ. εμπρός και 338 χλστ. πίσω (345 χλστ. εμπρός στην Z51 Performance)
Αρχικά η νέα Corvette Stingray θα λανσαριστεί με το νέο V8 κινητήρα των 6.2 λίτρων, ο οποίος περιλαμβάνει άμεσο ψεκασμό, συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων, προηγμένο σύστημα καύσης και μεταβλητή αντλία καυσίμου. Η ισχύς του εν λόγω μηχανικού συνόλου ανέρχεται στους 450 ίππους και 610 Nm ροπής, επιταχύνει το αυτοκίνητο από το 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δλ. και η κατανάλωση είναι 9,0 λτ./100 χλμ. χάρη και στο σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων.
Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχουν δύο επιλογές, το αυτόματο 6άρι κιβώτιο και για πρώτη φορά το 7τάχυτο μηχανικό. Μάλιστα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το σύστημα Drive Mode Selector για επιλογή μεταξύ 5 προγραμμάτων για πιο δυναμική ή άνετη οδήγηση, ενώ προαιρετικά προσφέρονται ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ξηρού κάρτερ σύστημα λίπανσης, σύστημα ψύξης στη μετάδοση, ενισχυμένα φρένα και αεροδυναμικό πακέτο που βελτιώνει την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες (στις στροφές ξεπερνάει το 1 g).