Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του Spark, η αμερικάνικη φίρμα ανανεώνει το επιτυχημένο μίνι αυτοκίνητό της, τη στιγμή που έχουν κάνει την εμφάνισή τους νεότεροι ανταγωνιστές (βλ. Fiat Panda, VW up!, Skoda Citigo, SEAT Mii κ.α.). Εξωτερικά οι αλλαγές εστιάζονται στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος, όπως είναι η ανασχεδιασμένη μάσκα, οι νέοι προβολείς ομίχλης, ο προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα.
Πίσω το τρίτο στοπ ενσωματώθηκε στην αεροτομή, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου των 14 και 15 ιντσών. Στον θάλαμο των επιβατών ξεχωρίζουν οι νέες επενδύσεις και χρωματισμοί, καθώς και η προσθήκη περισσότερων θηκών στην βάση της κεντρικής κονσόλας. Το ανανεωμένο Chevrolet Spark θα εξακολουθεί να διατίθεται με τους κινητήρες του 1,0 και 1,2 λτ. (απόδοσης 68 και 82 ίππων αντίστοιχα) με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ.