Και όμως η νέα υβριδική BMW 740e iPerformance παρουσιάζει μέση κατανάλωση μόλις 2,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 49 γρ./χλμ., σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις της BMW. Την κίνηση της μεγάλης BMW αναλαμβάνει ένα υβριδικό σύστημα που φορτίζει από πρίζα (plug-in hybrid), το οποίο συνδυάζει έναν 2.0 λτ. βενζινοκινητήρα TwinPower turbo ισχύος 258 ίππων και 400 Nm ροπής με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 113 ίππων και 250 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 326 ίππους με ροπή 500 Nm. Η έκδοση αυτή θα διατεθεί και με το μακρύ μεταξόνιο (740Le iPerformance), αλλά και με τετρακίνηση (740Le xDrive iPerformance). Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυχγάνονται σε 5,6 δευτερόλεπτα.
Με βάση τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, η νέα 740e μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά σε απόσταση έως 40 χλμ., με την τετρακίνητη έκδοση να μπορεί να φθάσει τα 37 χιλιόμετρα. Μέσω του συστήματος eDrive, δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει το πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα κίνησης (π.χ. στην επιλογή Max eDrive, λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας). Επίσης, η BMW έχει τοποθετήσει και το σύστημα Driving Experience Control, που διαθέτει τέσσερα οδηγικά set-up, Eco Pro, Comfort, Sport και Adaptive.
Σε ό,τι αφορά τέλος στη μπαταρία της BMW 740e, αυτή έχει χωρητικότητα 9,2 kWh και μπορεί να φορτίσει σε μόλις 4 ώρες από μια απλή πρίζα ή 3 ώρες με ταχυφορτιστή BMW i Wallbox. Η τοποθέτησή της βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα, με το χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 420 λτ.