Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που έκαναν πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι η εντυπωσιακή σε σχεδίαση και τεχνολογία BMW i8, η οποία δεν αποκλείεται να αποκτήσει στο μέλλον και έκδοση Spyder, δηλαδή με αφαιρούμενο το κομμάτι της οροφής. Αυτό φυσικά είναι βέβαιο ότι θα είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ υλικό, που θα μπορεί να αποθηκεύεται εύκολα πιθανώς στο εσωτερικό μέσω της κατάργησης των δύο πίσω θέσεων ανάγκης (2+2 θέσεων), ή εκτός αν ήδη οι σχεδιαστές της BMW έχουν βρει αλλού αποθηκευτικό χώρο. Επιπλέον, μια τέτοια λύση ενός Spyder αμαξώματος δεν θα επηρέαζε και το βάρος του οχήματος έναντι ενός κάμπριο, που θα επιβάρυνε την κατανάλωση και την αυτονομία κίνησης με την ηλεκτρική ενέργεια. Παράλληλα, σχεδιαστικά δεν θα παρουσιάζει ουσιαστικές διαφορές από την κουπέ i8, όπως και στα μηχανικά μέρη.
Όσο για τη BMW i8 να υπενθυμίσουμε ότι κινείται από ένα υβριδικό σύνολο με θερμικό κινητήρα 1.5 λίτρων συνδυαστικής απόδοσης 362 ίππων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα και κατανάλωση 2,5 λτ./100 χλμ.