Η BMW αποκάλυψε το νέο «ανοιχτό» σπορ plug-in hybrid μοντέλο της i8 Roadster, μαζί με το ανανεωμένο i8 Coupe, τα οποία θα κάνουν πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, ενώ το λανσάρισμά τους θα ξεκινήσει από το Μάιο του 2018.
Δείτε ακόμη: Μισό δισ. ζητά πίσω ο όμιλος PSA για την εξαγορά της Opel
Ξεκινώντας από το BMW i8 Roadster, κύριο χαρακτηριστικό του που το διαφοροποιεί από το i8 Coupe δεν είναι άλλο από την τοποθέτηση υφασμάτινης οροφής, η οποία μέσω ηλεκτρικού μηχανισμού ανοίγει σε χρόνο 15 δευτερολέπτων και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Η οροφή διπλώνεται κάθετα σε ένα Z, ενώ ανάμεσα από την οροφή και τα καθίσματα του οδηγού και συνοδηγού υπάρχει ένας αποθηκευτικός χώρος 100 λίτρων.
Το BMW i8 Roadster βασίζεται στο i8 Coupe, που σημαίνει ότι έχει διατηρήσει τις πόρτες οι οποίες ανοίγουν σαν φτερά, ενώ είναι κατασκευασμένη από ελαφριά υλικά, όπως αλουμίνιο και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα. Στο εσωτερικό των i8 Roadster και i8 Coupe υπάρχουν νέα καθίσματα, νέα διακοσμητικά και αλλαγές στα χειριστήρια και στην οθόνη αφής των 8,8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Την κίνηση του i8 Roadster και του i8 Coupe αναλαμβάνει το αναβαθμισμένο plug-in hybrid σύστημα. Αυτό αποτελείται από ένα 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. απόδοσης 231 ίππων και 320 Nm ροπής (για την κίνηση των πίσω τροχών) και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 143 ίππων (από 131 ίππων) και 250 Nm ροπής (για κίνηση των εμπρός τροχών). H συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 374 ίππους (από 362 ίππους).
Δείτε ακόμη: Εννέα μοντέλα δοκιμάστηκαν σε crash test – Ποιο πήρε τρία αστέρια (+videos)
Το βάρους 1.595 κιλών i8 Roadster (60 κιλά βαρύτερο από το i8 Coupe) επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (120 χλμ./ώρα με την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία). Επίσης, μπορεί να κινηθεί και με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας για αποστάσεις έως 53 χιλιομέτρων. Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η BMW ανακοινώνει 2,1 λτ./100 χλμ. και 46 γρ./χλμ. CO2.
Το i8 Coupe των 1.535 κιλών φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,4 δευτερόλεπτα, η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι στα 1,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 42 γρ./χλμ. (από 2,1 λτ./100 χλμ. και 49 γρ./χλμ. στο προ ανανέωσης i8 Coupe).
Δείτε ακόμη: Επίσημο: Η Alfa Romeo επιστρέφει στην F1