Λίγες ώρες μετά τη διαρροή της πρώτης φωτογραφίας που αποκάλυπτε τη νέα, 3ης γενιάς BMW X5, η γερμανική φίρμα την παρουσιάζει και επίσημα μαζί με αρκετά στοιχεία και πολλές εικόνες του πολυτελούς και επιβλητικού SAV (Sports Activity Vehicle). Εξωτερικά, η νέα X5 υιοθετεί όλα τα σχεδιαστικά γνωρίσματα που έχουμε δει στα νεότερα μοντέλα της φίρμας, όπως είναι η νέα μάσκα, στην οποία εφάπτονται τα φωτιστικά σώματα, το πίσω μέρος που παραπέμπει στην X3 και η «λεπίδα» χαμηλά στα πλαϊνά. Από πλευράς διαστάσεων η νέα X5 μάκρυνε κατά 29 χλστ. (4.886 χλστ. μήκος), έγινε πιο πλατιά κατά 5 χλστ. (1.938 χλστ.) και χαμήλωσε κατά 15 χλστ. (1.762 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο παρέμεινε ίδιο στα 2.933 χλστ.
Αντίστοιχα και το εσωτερικό υιοθετεί τα νέα σχεδιαστικά πρότυπα της BMW και φυσικά κυριαρχεί η απέριττη πολυτέλεια, ο πληρέστατος εξοπλισμός με μια πλειάδα συστημάτων ανέσεων και ασφάλειας και οι μεγάλοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (650 έως 1.870 λίτρα).
Από πλευράς κινητήρων οι διαθέσιμες εκδόσεις αρχικά θα είναι η βενζίνης Χ5 xDrive50i και οι diesel Χ5 xDrive30d και X5 M50d, των οποίων τα τεχνικά χαρακτηριστικά παραθέτονται παρακάτω:
Μοντέλο | X5 xDrive50i | X5 xDrive30d | X5 M50d |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 4.395 | 2.993 | 2.993 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | V8/32 | 6/24 | 6/24 |
Ταχύτητες | 8 (auto) | 8 (auto) | 8 (auto) |
Ισχύς (ps/σ.α.λ.) | 450/5.500 | 258/4.000 | 381/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 650/2.000 | 560/1.500 | 740/2.000 |
0-100 (χλμ./ώρα) | 5,0 | 6,9 | 5,3 |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 250 | 230 | 250 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 10,4 | 6,2 | 6,7 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 242 | 162 | 177 |
Βάρος (κιλά) | 2.175 | 2.070 | 2.190 |
Για τα δυναμικά της χαρακτηριστικά φροντίζουν οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδα εμπρός και των πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σύστημα Driving Experience Control με τις επιλογές COMFORT, SPORT, SPORT+ και ECO PRO για πιο δυναμική οδήγηση ή χαμηλότερη κατανάλωση, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση αλλά και η πιο σπορ M suspension, η οποία είναι στάνταρ στην έκδοση X5 M50d.