Πολλά έχουμε ακούσει για τη νέα BMW M5 (F90) η οποία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στις αρχές του έτους με χαρακτηριστικά τα οποία ίσως δεν την κάνει πολύ αγαπητή στους φανατικούς της BMW, σίγουρα όμως θα την κάνουν πιο ικανή και αποτελεσματικότερη.
Και αυτό γιατί όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν η BMW M5 F90 θα είναι τετρακίνητη και με το πάτημα ενός κουμπιού θα μετατρέπεται σε πισωκίνητη. Πλέον όμως μαθαίνουμε νέα στοιχεία για αυτήν, όπως για παράδειγμα το ότι θα έχει τρία προγράμματα λειτουργίας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, αυτά θα προσφέρουν δυνατότητα τερακίνησης (50:50), τετρακίνησης με μετάδοση πρωτίστως στον πίσω άξονα και αποκλειστικά πίσω κίνησης (κάτι σαν το driftmodeτου Ford Focus RS).
Εκτός όμως από αυτό το χαρακτηριστικό, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα αυτοκίνητο το οποίο, παρότι πιο περίπλοκο και πιο καλοεξοπλισμένο από τον προκάτοχό του αλλά και φυσικά παρά το σύστημα τετρακίνησης που θα διαθέτει, θα είναι ελάχιστα πιο ελαφρύ.
Και αυτό χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών που θα γίνει από την πλατφόρμα αλλά και το αμάξωμα μέχρι το εσωτερικό.
Όσον φορά στο μοτέρ της, κάτω από το καπό της θα φωλιάζει ο 4.4 λτ. V8 Biturbo ο οποίος θα αποδίδει κοντά στους 600 ίππους και θα χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3,5 δλ.
Τέλος κάποιες αναφορές κάνουν λόγο για νέο τιμόνι το οποίο θα έχει στην στεφάνη του τα κουμπιά M1/M2 για γρήγορη εναλλαγή οδηγικών προγραμμάτων, θυμίζοντας τιμόνι F1 αλλά και για νέου σχεδιασμού επιλογέα αυτόματου κιβωτίου. Μάλιστα το τελευταίο είναι το πιθανότερο πως θα είναι 8άρι με μετατροπέα ροπής και όχι διπλοσύμπλεκτο.
Να σημειώσουμε πως στην παραπάνω εικόνα η BMW M5 δεν είναι στην τελική της μορφή, (δεν έχει παρουσιατεί ακόμη επισήμως) καθώς η φωτογραφία είναι ψηφιακά επεξεργασμένη από τον X-TomiDesign.
Δείτε επίσης:
Σε πόσα αυτοκίνητα θα κατασκευαστεί τελικά η BMW M4 CS των 460 ίππων;