Ύστερα από καθυστερήσεις επί καθυστερήσεων, τελικά η πρώτη Alfa Romeo Giulia «κύλισε» από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Cassino Plant, που βρίσκεται στην πόλη Λάτσιο της Ιταλίας. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το εν λόγω εργοστάσιο άνοιξε το 1972 και από εκεί έχουν περάσει πολλά μοντέλα του Ιταλικού ομίλου, όπως τα 126, Ritmo, Tipo, Marea, Bravo, Stilo, νέο Bravo, η Lancia Delta και η Giulietta.
Αναμενόμενα, η παραγωγή της πρώτης ολοκαίνουργιας και πολλά υποσχόμενης Giulia γιορτάστηκε από τους υπαλλήλους του εργοστασίου, ενώ φαίνεται ότι ήταν κάποια πιο «απλή» έκδοση και όχι η εκρηκτική Giulia Quadrifoglio Verde.
Οι πρώτες παραγγελίες θα ξεκινήσουν μέσα στον Απρίλιο, ενώ οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι οι Giulia, Super και Quadrifoglio και θα μπορούν να συνδυαστούν με δύο πακέτα εξοπλισμού (Lusso και Sport), 18 διαφορετικές εκδόσεις εσωτερικού και 13 χρώματα αμαξώματος. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από δύο τύπους μετάδοσης (νέο 8τάχυτο Q-Tronic αυτόματο ή 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) και τέσσερις νέους κινητήρες: 2.0 TBi 200 HP, 2.2 JTDM 150 HP ή 180 HP και τον ισχυρότερο κινητήρα βενζίνης 2.9 V6 BiTurbo 510 ΗΡ.
Ειδικότερα, ο νέος κινητήρας βενζίνης 2.0 TBi 200 HP (με μέγιστη ροπή 330 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και συνδυάζεται με το Q-Tronic. Ο 2.2 JTDM, ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος ντίζελ κινητήρας στην ιστορία της Alfa Romeo, διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 180 HP (ροπή 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150 HP (380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.). Και οι δύο εκδόσεις, εφοδιάζονται με το Q-Tronic ή, εναλλακτικά, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, διατίθεται ο κινητήρας 2.9 BiTurbo 510 HP και 600 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και την τελική ταχύτητα άνω των 307 χλμ./ώρα.