Η Toyota, επεκτείνοντας τη συνεργασία της στους diesel κινητήρες με τη BMW, δε θα χρησιμοποιήσει τον ολοκαίνουργιο 1.6 D-4D πετρελαιοκινητήρα της βαυαρικής φίρμας μόνο στο νέο Verso, αλλά με αυτόν θα ανανεώσει όλη τη πετρελαιοκίνητη γκάμα των μοντέλων της. Σύμφωνα μάλιστα με το βρετανικό τύπο, ο κινητήρας αυτός θα βρεθεί μέσα στη χρονιά κάτω από το καπό τόσο του Auris, όσο και του RAV4. Στη δεύτερη μάλιστα περίπτωση, η Toyota θα ακολουθήσει τα χνάρια της Honda, η οποία έχει ήδη εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις του CR-V 1.6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα.
Ο 1.6 D-4D της Toyota είναι το ίδιο 4κύλινδρο μοτέρ, που «φορά» και η νέα γενιά του MINI. Αποδίδει 112 ίππους ισχύος και 270 Nm ροπής, προσφέροντας επιπλέον χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Κατά την εξέλιξή του, η Toyota έχει δουλέψει προσθέτοντας το δικό της βολάν, αλλά και το δικό της σύστημα start/stop. Εκτός όμως αυτού του κινητήρα, η συμφωνία της Toyota με τη BMW περιλαμβάνει και τους μεγαλύτερους, 2λιτρους πετρελαιοκινητήρες των Βαβαρών, για τους οποίους προς το παρόν ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό σε ποια μοντέλα της Toyota (ή και της Lexus) μπορούν να μπουν, από τη στιγμή που η Toyota έχει ήδη το δικό της 2λιτρο diesel στη γκάμα (Avensis και RAV4).