Στις 24 Δεκεμβρίου το τελευταίο Lada Samara βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της AvtoVAZ στο Τολιάτι της Ρωσίας, μετά από 29 χρόνια στην παραγωγή. Συνολικά, όλα αυτά τα χρόνια έχουν παραχθεί πάνω από 5,2 εκατομμύρια Samara, με τη Lada να μην αλλάζει ουσιαστικά το αυτοκίνητο όλα αυτά τα χρόνια, υποβάλλοντάς το μόνο σε δύο ανανεώσεις το 1991 και το 1997.
Η ιστορία του Samara πάντως είναι άκρως εντυπωσιακή, αφού για την εξέλιξή του η Lada εκτός της Fiat, είχε συνεργαστεί και με την Porsche, κυρίως στο κομμάτι των κινητήρων (1,1, 1,3 και 1,5 λίτρων). Επίσης, το Samara όταν παρουσιάστηκε το 1984 ως ο αντικαταστάτης του υπέρ-επιτυχημένου Lada 2104/2105/2107, ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην ιστορία της ρώσικης φίρμας. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας του, ήταν και η διάθεσή του σε μια σειρά από διαφορετικές χώρες παγκοσμίως στην Ευρώπη και την Ασία, αλλά και στην Αυστραλία και τον Καναδά. Πλέον όμως, το Samara αποτελεί ιστορία και στη θέση του η Lada θα προσφέρει από το 2014 τη νέα, 5θυρη έκδοση του σεντάν Granta.