Μέσω της τοποθέτησης της μονάδας Bi-Tronik 5 V1, η G-Power ανεβάζει την απόδοση του 3.0 λτ. 6κύλινδρου TwinPower Turbo κινητήρα εργοστασιακής ισχύος 340 ίππων και 450 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.) της 540i, στους 400 ίππους και 540 Nm ροπής. Για την έκδοση M550d με το 3.0 λτ. 6κύλινδρο ντίζελ μηχανικό σύνολο των 400 ίππων και 760 Nm ροπής, η G-Power μέσω της μονάδας D-Tronik 5 V1 αυξάνει την απόδοση στους 460 ίππους και στα 860 Nm ροπής. Επιπλέον, υπάρχει και αναβάθμιση για την 540d των 320 ίππων και 680 Nm ροπής στους 385 ίππους και 750 Nm ροπής. Το D-Tronik 5 V1 μπορεί να τοποθετηθεί και στις λιγότερο ισχυρές ντίζελ νέες «5άρες», όπως είναι και στη βασική 520d των 190 ίππων και 400 Nm ροπής, στην οποία η απόδοση ανεβαίνει στους 225 ίππους και 480 Nm ροπής.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Νέα BMW 530i
Για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και η μακροζωία του κινητήρα, η G-Power διατηρεί όλες τις εργοστασιακές και διαγνωστικές λειτουργίες και την προστασία του κινητήρα. Γι’αυτό η επιπλέον ισχύς είναι διαθέσιμη όταν ζεσταθεί ο κινητήρας μετά από ένα κρύο ξεκίνημα και αυτομάτως μειώνεται όταν η θερμοκρασία του μοτέρ φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Εκτός από την αύξηση της ισχύος των κινητήρων, η G-Power προσφέρει για τη νέα BMW Σειρά 5 διάφορα σχέδια ζαντών Hurricane RR έξτρα ελαφριού σφυρήλατου αλουμινίου, διαμέτρου 20 ιντσών με ελαστικά 245/35R2 εμπρός και 285/30R20 πίσω ή 21 ιντσών με ελαστικά 255/30R21 και 295/25R21.
Δείτε ακόμη: BMW M5 με 785 άλογα βάζει φωτιά στο δυναμόμετρο! (video)