Το σύστημα θέτει τα σημεία αναφοράς στην κατηγορία αναφορικά με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, ιδιαίτερα κάτω από καθημερινές συνθήκες. Με αντίστοιχα εξοπλισμένα οχήματα δοκιμών, οι προγραμματιστές της Audi χρησιμοποίησαν κατά μέσο όρο 0,3 λτ./100 χλμ. λιγότερα καύσιμα από ό, τι με τα συμβατικά τετρακίνητα αυτοκίνητα. Οι δοκιμές διεξήχθησαν σε μια διαδρομή σε όλη την περιοχή του Ingolstadt στη Γερμανία και υπό κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας.
Το σύστημα τετρακίνησης ελέγχει έξυπνα και δουλεύει προβλέψιμα, μέσω μιας ολοκληρωμένης σειράς από αισθητήρες και τη συνεχή ανάλυση της δυναμικής οδήγησης, τις οδικές συνθήκες και τα δεδομένα που συλλέγονται από τη συμπεριφορά του οδηγού κάθε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Κατά συνέπεια, το σύστημα κίνησης quattro είναι πάντα σε ετοιμότητα αν χρειαστεί ενώ κατά τη διάρκεια της τυπικής λειτουργίας σε χαμηλά φορτία χωρίς τον κίνδυνο ολίσθησης των τροχών, το νέο σύστημα quattro παρέχει όλα τις πλεονεκτήματα της κίνησης στους εμπρός τροχούς.
Η μόνιμη τετρακίνηση είναι πάντα απενεργοποιημένη όταν δεν χρειάζεται, αλλά παραμένει μονίμως διαθέσιμη. Επίσης διαθέτει δύο συμπλέκτες και την ίδια στιγμή, το σύστημα quattro είναι ελαφρύτερο κατά τέσσερα κιλά από το προηγούμενο.